joi, 5 iulie 2018

Deniplant kids pentru psoriazis la copii

Bună ziua

. Sunt din Chișinău, am o fetiță de 8 ani care are psoriazis de 3 ani.
 Am aflat de acest ceai și vreau să-l încerc.
 Cum as putea sa cumpăr, livrați in Chișinău? 
Și de care e mai bine, pentru copii sau maturi( ca să fie mai eficient)

Buna ziua
pentru copii pana la 15 ani puteti folosi Deniplant Kids .

Nu putem trimite la Chisinau. Am mai avut pacienti de acolo si pachetele nu au ajuns.
Daca aveti pe cineva in romania intr-o localitate aproape de granita ne poate trimite banii prin posta sau prin banca si cand ii primim expediem pachetul in acea localitate.

Detalii gasiti la http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Lu, 19 mar. 2018, 14:48
Spuneți vă rog putem sa comandăm prin farmaciile din România? Sau chiar îl putem găsi chiar în farmaciile România, Vă mulțumesc pentru răspuns!

Dar în București am putea să-l cumpărăm fără comandă?
Afișează textul citat
Dl Giurgiu foarte mult aștept să-mi răspundeți la întrebările de mai sus
Vă rog mult



Buna ziua

noi colaboram cu un distribuitor national care trimite la farmacii produsele noastre. Nu avem idee la ce farmacii au ajuns.

Eu nu am biroul in Bucuresti.
Pentru a ma intalni cu dumneavoastra in Bucuresti va trebui sa vin special pentru acest lucru.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu


Dar aș putea pune pe contul dvs bani (pentru ceai)din Chișinău și să indic o adresă din România de-al unui cunoscut. Vă mulțumesc din suflet pentru toate răspunsurile. O zi frumoasă!


Buna ziua,

Da, se poate acest lucru.
Dupa ce ati facut transferul bancar, ma anuntati si imi trimiteti adresa unde sa expediem pachetul.

Noi expediem pachetul cu posta romana si suportam noi taxele postale sau daca doriti cu un curier rapid suportati taxele de curier. la ridicarea pachetului.

cu stima
Gheorghe Giurgiu


În cât timp ajunge cu poșta română? Daca ar fi sa transmiteți la Iași.

Și care este Nr. de telefon ca să  vă anunț că am făcut transferul. Mă iertați pentru atâtea întrebări dar vreau sa rezolv această întrebare.


Buna ziua
Telefonul meu este 0744827881
A doua zi dupa ce banii au ajuns in cont pleca pachetul de la noi si pana la iasi poate face 3-4 zile cu posta romana.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic