vineri, 27 iulie 2018

Cum am descoperit tratamentul naturist pentru psoriazis


Descoperirea tratamentului naturist pentru psoriazis
Mergand intr-o excursie in Muntii Vrancei o batrana auzind de suferinta mea mi-a recomandat sa citesc o carte despre medicina traditionala romaneasca si anume "Leacuri si remedii pentru boale". Am luat acea carte veche cu paginile ingalbenite de vreme, am copiat-o cuvant cu cuvant si asa am luat la cunostinta despre efectele benefice ale fitoterapiei.

La inceput nici eu nu am crezut, dar cuvintele acelei batrane mi-au ramas intiparite in memorie si acum:"Incearca maica si cu aceste leacuri, pentru ca nu ai nimic de pierdut". Si am ascultat sfatul batranei, am citit cartea de zeci de ori, am inceput sa adun plantele indicate acolo, sa fac combinatii si sa le folosesc. La un moment dat rezultatele au inceput sa apara, in sensul ca, inlaturand unguentele de care eram dependent, am reusit sa rezist numai cu tratamentul naturist si fara regim alimentar. Astfel a aparut ceaiul Deniplant si mai tarziu marca Deniplant cu remedii naturale pentru afecțiuni autoimune, metabolice si neurologice

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic