miercuri, 20 septembrie 2017

Polenoplasmin poate ajuta in Semipareza faciala periferica stanga

POLENOPLASMIN Produs sub licenta Deniplant ®  

Semipareza faciala periferica stanga

  Pareza faciala periferica se manifesta astfel:
-nu poate increti fruntea
-nu inchide ochiul prin inchiderea incompleta pleoapei
-fanta palpebrala mai deschisa chiar si in timpul somnului-prin paralizia orbicularului
-acumularea de secretie lacrimala
-trasaturi deviate de partea sanatoasa
-santul nazolabial sters
-fluieratul si suflatul imposibile
necesita tratamentul medicamentos (asa cum a fost indicat), kinetoterapie , gimnastica si masaj facial(Dr. Cristian Irina)

Cazuistica:

Semipareza faciala periferica stanga

Istoric

G…D… 58 ani Braila

6 iulie 2014

M-am trezit dimineata cu gura lasata pe partea stanga

Ochiul stang nu il puteam inchide complet

Nu puteam vorbi articulat

07.iulie 2014

M-am prezentat la medicul de familie si mi-a prescris tratament pentru semipareza faciala periferica stanga: Vitamina B1+B6 injectabil 10 zile si Ibuprofen 1/6 ore

10 iulie 2014

Am mers la Spitalul de urgenta Braila  unde mi-au fost administrate injectabil vitamine

Mi-au fost facute analize RMN – Normal; lipsa ACV.

Mi-a fost pus acelasi diagnostic semipareza faciala periferica stanga

Tratament prescris:

Medrol 5 zile 1cp/zi; 5 zile ½ cp /zi; 20 zile ¼ cp /zi

Aciclovil 1cp/zi

Ibuprofen 1cp/ 6 ore

Interdictie totala sare

Lacrimi artificiale 1 pic/2 ore

Intre 14.06.14 si 25.062014 Am urmat fizioterapie

Ultraviolete

Ultrasunete

Impulsuri electrice

Masaj facial

Dupa toate aceste investigatii si tratamente nu s-a vazut nici o ameliorare

Intre 26.08.2014 si 6 septembrie 2014 am urmat sedinte de acupunctura la DR. Gheorghe Ion.

Dupa 5 sedinte starea s-a mai imbunatatit

Dupa 11 sedinte de acupunctura gura s-a mai indreptat , puteam manca aproape normal, puteam vorbi mai bine si puteam inchide ochiul stang aproape complet

Incepand cu 08.09.14 am efectuat fizioterapie cu lampa biotron , impulsuri electrice si am folosit Polenoplasmin

In afara fizioterapiei 30min/zi, am efectuat si alte exercitii ,miscari ale gurii in sus si jos,vocalize, suflare in sticla, fluierat.

Dupa 10 zile gura aproape s-a indreptat, am inceput sa suier, sa beau apa si lichide mai bine, sa mananc mai bine.

Dupa inca 10zile am inceput sa pot fluiera pe partea stanga am putut sa strang gura , pronuntam vocalele mai bine cu exceptia vocalelor O si U

La inceputul lunii octombrie am putut pronunta corect si vocalele O si U si puteam spune cuvinte in care erau incluse aceste vocale.

Continui si astazi( 21.10.14 ) tratament cu Polenoplasmin

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic