joi, 14 septembrie 2017

Am fost bolnav de psoriazis

Sunt multe motive si este desigur mult de discutat privitor la subiectivitatea celui care apreciaza. Firma noastra insa considera ca cine a trecut prin chinurile unei boli, prin suferinte, prin umilinte, prin groaza neputintei, atunci cand i se arata o cale de salvare, stie sa aprecieze acea solutie.

    Ca tehnoredactor al acestei superbe carti, pot spune ca a fost o experienta deosebita si a cunoaste un OM ca domnul Gheorghe Giurgiu, fie si in mediul virtual, este o sansa si o onoare.
    Eu insumi am fost in pragul pensionarii pe caz de boala la varsta de 24 de ani, dupa tratamente intinse pe doi ani, cu medicamente costisitoare si traumatizante, din multe puncte de vedere. Atunci cand orizontul vietii mele s-a intunecat, am stiut ca ori scap, ori mor. Doar doua solutii mai erau. Astazi dupa 24 de ani, sunt fericit sa spun tuturor ca am ales bine cand am ales remediile naturiste. Este ceea ce va va povesti si domnul Giurgiu in carte:

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic