marți, 8 august 2017

Am psoriazis vulgar de 10 ani

Am inceput sa beau ceaiul DENIPLANT din 19 aprilie  si vreau sa va spun ca ma simt minunat..ma tot minunez si eu cat de bine a putut raspunde organismul la acest ceai deoarece bubitele de pe corp s-au redus in proportie de 50 -60%..Am psoriazis vulgar de 10 ani si pana am inceput clasa a 12-a am reusit sa imi tin boala sub control..din octombrie 2008 am avut o explozie pe corp de pete rosii care s-au tot extins...am avut suprafata corpului acoperita in proportie de 90 %...Ma bucur ca nu am apucat sa folosesc prea multe creme cum am vazut ca au folosit altii si din aceasta cauza cred ca am o evolutie atat de buna..De un lucru sunt sigura, nu o sa renunt la ceai prea curand pt ca in sfarsit am incredere ca problema mea se va rezolva intr-un viitor apropiat:).SANATATE TUTUROR


_________________

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic