duminică, 30 iulie 2017

Am psoriazis vulgaris


Am inceput de 10 zile tratamentul , am psoriazis vulgaris, si au inceput sa-mi apara mai multe leziuni decat aveam , in locuri in care nu aveam , ma ustura si ma mananca, ceea ce nu se intampla inainte si intrebarea este.
Aceasta stare este normala, apar din interior in exterior apoi incepe procesul de vindecare?
Mentionez ca timp de 7 ani m-am tratat cu dermovate, atat lotiune capilara cat si unguent.





Buna ziua
acesta explozie nu este de la ceai ci datorita intreruperii dermovate cu care organismul se obisnuise.
in termeni medicali se numeste rebaund
citeste pe forum ca vei gasi si parerea altora care au patit la fel cat si efectele secundare ale acestor medicamente
_________________
www.deniplant.ro
www.imuniplant.ro
www.alergiplant.ro
www.deniplant.ro/deniplant_kids.htm

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic