vineri, 9 iunie 2017

Bichon care nu mai poate merge

Buna ziua.

Am un bichon pitic de aproape 3 ani, cu o greutate de 3,5 kg.

Acum o saptamana a inceput sa planga, sa tarasca picioarele din spate, sa nu mai ma lase sa il iau in brate si sa nu mai ridice piciorul cand face pipi.

L-am dus la veretinar, i-a facut o saptamana injectii cu antiinflamatoare, si acum e bine. La radiografie si la CT nu se vede nimic, mi s-a spus ca este o compresie pe un disc intervertebral. Acum merge, mananca, face pipi si caca normal. Evit sa il misc prea mult, nu il mai lassa urce si sa coboare scarile, sa sara in si din pat. Administrarea produsului polenoplasmin credeti ca il va ajuta sa nu mai faca astfel de episoade pe viitor si sa vindece discul intervertebral ?

Mentionez ca are o gastrita acida si unele probleme cu ficatul (analize proaste )

Va rog un sfat

Multumesc



Buna ziua,

Detalii despre preparatul cu care mi-am vindecat eu catelul gasiti la
http://www.deniplant.ro/polenoplasmin.htm
El este compus din drojdie de bere, pulbere de seminte de roscove si polen de la plantele Deniplant

Eu nu sunt medic veterinar sa va pot preciza daca preparatul respectiv il va ajuta.Nu am de unde sa stiu cum va reactiona organismul sau.

Ce pot sa va spun, este ca acest preparat l-am folosit pentru a-mi vindeca catelul paralizat si l-au mai folosit si alte persoane care au avut catei paralizati .Rezultate pozitive s-au obtinut la cateii care au folosit imediat ce s-a declansat boala. Nu a  mers la catei paralizati de mai multe luni.

Cu stima

Gheorghe Giurgiu


Mulțumesc frumos. 


Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic