luni, 12 iunie 2017

Am un caine de rasa dogo de burdeos si are aceleasi probleme cu picioarele din spate nu poate sa mearga


Buna ziua 
Am citit o postare destre cainii care nu mai pot merge cu picioarele din spate.
Am un caine de rasa dogo de  burdeos   si are aceleas probleme cu picioarele din spate nu poate sa mearga  .am fost la veterinar si nu ia gasit nicio fractura  nu are dureri  nimic.  Si mía zis ca poate fi ceva neuroligic  sau ca un nerv osos nu funcioneaza am cheltuit o multime de bani la veterinar  si nimic concret  ptr a inbunatati mersul. ia gasit  o infectie  anala sí mi.a dat antibiotic pastile ptr ale suministra acasa dar niciun efect  cica dupa spusele lor e posibil sa fie de la infectie de nu poate merge  . Si am hotarat sa ii dau cv naturist sa ii fac in casa si m.ar interesa tu ce plante ai folosit si cum. 

Buna ziua,

Detalii despre preparatul cu care mi-am vindecat eu catelul gasiti la
http://www.deniplant.ro/polenoplasmin.htm
El este compus din drojdie de bere, pulbere de seminte de roscove si polen de la plantele deniplant.

Cu stima

Giurgiu Gheorghe

Buna ziua,
Poti sa-mi spui de unde pot obtine acel polen pe care l-ai folosit?


Buna seara,
Polenul folosit de mine este cules de albinele care sunt in zona Vrancei de unde culeg eu plantele folsite la ceaiul Deniplant .

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic