sâmbătă, 21 ianuarie 2017

Sufăr de o formă bacteriala mai ușoară momentan de psoriazis,


Buna ziua,

Am citit despre acest ceai pe net și mă intreb ca toata lumea daca o fi adevărat sau nu si daca ar putea avea vre-un efect si la mine. Sufăr de o formă bacteriala mai ușoară momentan de psoriazis,sunt mai multe tipuri si se manifestă diferit de aceea nu la toata lumea rezultatele sunt la fel dar la mine tinde sa se extinda foarte mult.
As vrea sa încerc acest ceai numai ca sunt in australia acum și as vrea sa va întreb dacă trimiteti si aici? Sau există si aici local dacă aveti licența să-l vindeți?

Mulțumesc
Cu respect

Buna ziua
Incerc sa va raspund punctual.

Este adevarat ca aceste plante pe care le-am denumit Deniplant au ajutat foarte multe persoane care au avut psoriazis . Suntem pe piata de aproape 20 de ani. Pe internet unele din ele au povestit despre acest lucru.

Eu nu am de unde sa stiu daca va avea efect si la dumneavoastra.
Si nici dumneavoastra nu aveti de unde sa fiti sigur de acest lucru pana nu veti incerca.
De aceea exista GARANTAI DENIPLANT   http://www.deniplant.ro/garantia-deniplant.htm  care spune ca puteti primi banii inapoi daca organismul nu raspunde sau nu sunteti multumit dupe 30 de sile de folosire. Pentru acest lucru este necesar sa veniti personal la biroul din bucuresti cu chitanta si un act de identitate si in urma completarii unui proces verbal primiti banii inapoi.

Eu nu cunosc sa existe o forma bacteriala(produsa de o bacterie)a psoriazisului.
Personal am avut psoriazis timp de 7 ani si de atunci tot studiez aceasta boala.

Psoriazisul se poate extinde in general in urma folosirii  unguentelor cu corticoizi. Acestea fac bine pe moment dar pe termen lung este un dezastru pentru ca se poate generaliza pe tot corpul.
 
In anii anteriori imi amintesc ca am trimis plantele Deniplant unoa persoane bolnave si in australia si nu a fost nevoie de o licenta speciala. Daca acum este altcumva nu cunoasc. Ar trebui sa va interesati care sunt conditiile de a primi prin posta un ceai de plante medicinale din Romania

Plantele pentru 30 de zile costa 200 Ron (45 euro) + taxele de transport care pot ajunge pana la 20 de euro

Daca va mai pot fi de folos cu alte informatii imi puteti spune.
Cu stima

Gheorghe Giurgiu


Am inteles, nu despre bani inapoi ar fi vorba ci daca ma va ajuta. Știți cam cat durează pana primesc pachetul? Cate zile face pe drum? Dacă sunt plante nu e o problemă cu primirea coletului. Doar ca tre sa puneți in pachet o dovada ce fel de plante și pt ce, sa nu se confunda ca ar fi droguri

Cu stimă


Buna ziua
In acest moment nu am idee cate zile poate face coletul pana acolo. Ma voi interesa insa si va voi spune.
Plantele sunt ambalate la pliculete obisnuite de ceai.
Formula este confidentiala si cred ca intelegeti acest lucru.
De aceea nu gasiti la orice magazin acest ceai.

In interiorul cutiei gasiti un prospect cu tot ceea ce ati solicitat


Cu stima
Gheorghe Giurgiu
  

Am inteles, se poate scrie simplu, ceai, tea in engleză, ok, as vrea sa comand ceaiul cat mai curand posibil. Sa-mi spuneți cum se procedează, comand pe site sau e-mail?



buna ziua
Ne puteti trimite banii (65 euro pentru 30 de zile) prin western union si cand ii primim va trimitem plantele
Adresa
GIURGIU GHEORGHE
Oras :VOLUNTARI
JUDET: ILFOV
ROMANIA
cod 077191

Dupa ce depuneti banii imi trimiteti un email cu :
numele si prenumele persoanei care a trimis banii
suma trimisa
din ce tara
codul din 10 cifre pentru ridicarea banilor

Adresa unde trebuie sa trimitem noi plantele.


cu stima
Gheorghe Giurgiu


Am pe cineva in voluntari care ar putea sa va dea banii direct si sa-i dați plantele ar merge si așa? Sau sa va de-a banii si sa-i dați dovada ca ați trimis plantele.


Buna ziua
Da se poate si asa.
Eu pregatesc pachetul de pus la posta si sa ma sune pentru a ne intalni sa-i dea banii
Sa imi spuneti adresa unde vom trimite plantele

Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic