duminică, 8 ianuarie 2017

am fost diagnosticat acum 3 saptamani cu scleroza multipla.

Am 27  ani si am fost diagnosticat acum 3 saptamani cu scleroza multipla. De atunci parca mi-a cazut cerul pe mine. Toti imi spun ca nu exista tratament  pentru  asa ceva si ca si in cazul cancerului trebuie sa ma gandesc la ce e mai rau.
De atunci am tot citit pe internet despre aceasta boala si asa am ajuns la un medic veterinar care mi-a spus despre cum a vindecat un caine paralizat care avea teaca de mielina a unor nervi deteriorata. Mi-a spus ca nu are explicatii pentru aceasta rezolvare si m-a indrumat catre dumneavoastra. Va rog din suflet sa imi dati cateva detalii si sa imi spuneti daca tot folosi si eu acel medicament.

Adi.  B..........


Buna ziua,
In primul rand acel preparat care l-am folosit pentru vindecarea unor catei paralizati nu este un medicament. Preparatul se numeste Polenoplasmin si este o combinatie de cateva alimente.
Pentru uz uman am creat produsul Neuropolen . Detalii gasiti la www.deniplant.ro/neuropolen.htm
Daca doriti sa folositi acest preparat ma puteti contacta la 0744827881 si vi-l pot pune la dispozitie gratuit.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu


Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic