duminică, 4 septembrie 2016

locuiesc in Germania si am psoriazis/dishidroza nu stiu exact

Anonim a introdus un nou comentariu privind postarea dvs. "Ceaiurile pt psoriazis":

Buna,locuiesc in Germania si am psoriazis/dishidroza nu stiu exact ce!doctorii mi-au dat ....n...creme,unguente chiar si raze PUVA ...fara rezultat!doresc sa cumpar pt o luna ceai sa incerc,am citit multe despre acest ceai.doresc sa stiu cat costa si daca pot sa trimit banii pe Western Union.multumesc frumos ast rasp

Buna ziua
Plantele pentru 30 de zile (30 doze) costa 45 euro plus 15 euro taxele postale .
Ne puteti trimte banii prin western union si cand ii primim va expediem pachetul cu posta romana .
Ma puteti contacta personal la tel 0744827881 pentru stabilirea detaliilor sau imi trimiteti un email la deniplant@gmail.com

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic