vineri, 23 septembrie 2016

Catelul nu simte picioarele din spate si coada.


Buna ziua.  Totul a începi acum vreo luna.... Adica pe 10 august seara am observat ca nu mai poate sari in pat ..... Am mers la singurul medic veterinar si i-a admistrat calciu crezand ca e vorba de o lipsa de calciu,  a doua ziers tot la același medic si ia făcut un ecograf abdominal si i-a găsit niște calculi am început administrarea unor pastile de fărâmițat calculii,  electroliti,  antibiotic si antiinflamator pt ca il durea pieptul cand il ridicam .... A 3 zi am fost din nou pt tratament iar seara nu a mai putut merge pe picioarele din spate.... Am contonuat tratamentul acasa a4 si a5 zi după care am observat ca se simte din ce in ce mai rau( durere, febre,  lipsa totală a poftei de mâncare, durere si nu mai putea ieși cu scaunul si urina) am sunato pe acea domna doctor la care mersesem dar nu a mai raspuns.  Pe data de 14 dimineata am mers la alt cabinet unde ia făcut din nou eco.... Analize antiinflamator si ia găsit vezica plină de nisip ...era blocata urina.... Ia băgat sonda si i-a scos tot..... Analizele sunt cele care vi le-am trimis ... Apoi am fost trimiși la cluj la Dr. Timen... a făcut o radiografie iar diagnosticul fiind de "compresie medulara lombară" așa ca i s-a făcut primul rand de infiltratii... Cu toate astea starea lui era neschimbată ..... Vreo săptămână nu a mancat .. I-am dat Vayo cu siringa si nu s-a Vazut nici o schimbare așa ca am mers la perfuzie in Piatra vreo 3 zile apoi a inceput sa mănânce.  La o săptămână am fost din nou la a doua si ultima tura de infiltratii la Cluj. In tot acest timp nu s- a vazut nici o ameliorarea decat ca incepuse sa manance.  După plecarea  de la cluj am mers la Bucuresti pt Rmn (dupa2 zile).... A făcut febra si scaun foarte moale inainte de RMN.  Rezultatul il aveti si poi a zis dr Timen inceperea cu cefort.... I-am administrat 14 zile antibioticul.... A inceput sa fie mai bine .Am fost si la Iași pt examen neurologic si au spus ca este o problema neurologica dar și ca ar avea o problema la coloana dar nu se vede pe RMN cum ar trebui.  Cert este ca el inainte de a lua cefortul nu stătea nici pe picioarele din fata..... Ținea capu ridicat si mainile foarte rigide si încordăre.  Acum mananca,  bea apa,  iese cu scaunul dar se mai blochează câteodată ..... Cu urina nu iese .... Si nu simte picioarele din spate si coada.  Eu cred ca e si vreo compresie la coloana ... Cam asta e tot... Aștept tratamentul dumneavoastra cat mai repede posibil.  Pana acum am făcut cu 5 ședințe de fizioterapie la Iasi. 
Buna ziua
Am facut comanda la urgent cargus si astazi vor ridica pachetul si il vor livra maine la adresa care mi-ati dat-o.
Sa ma anuntati dupa primire.
Sunt 30 de capsule si ii dati cate doua pe zi, una dimineata si una seara.
Sa faceti cu catelul exercitii de recuperare fizica
In cada puneti apa si cu ajutorul unei esarfe puse pe sub burta il cufundati in apa sa stea tot corpul in apa si el va da din labute.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu



Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic