luni, 8 august 2016

Sotul meu are 61 ani, sufera de peste 10 ani de psoriazis,

Atasat va transmit  factura scanata  cu care am trimis bani pentru ceai psoreasis 30 plic.
Va rog sa ne trimiteti pe adresa

...Miercurea Ciuc.
Va multumesc.

Domnul Gheorghe!
Sotul meu are 61 ani, sufera de peste 10 ani de psoriazis, in faza destul de avansata, din pacate nu am facut poze inainte de inceperea tratamentului. Acum este a 4 a luna pentru care am facut comanda, si as dori sa Va anunt ca dupa o luna de tratament cu ceaiul Dvs. a inceput sa se curete pe spate si pe abdomen, iar acum dupa 3 luni de tratament  , au ramas numai urmele (pete roz), In a treia luna deja si pe  picioare si pe  brate este vizibila vindecarea. Pe scalp e mai lenta vindecarea, dar si acolo se poate observa o imbunatatire.
Am aflat de ceai de la un fost coleg de liceu, care a urmat tratamentul timp de 3 ani, pana in 2012,  iar de atunci boala nu s-a mai recidivat. Imi pare rau , ca nu am aflat despre tratamentul Dvs. mai devreme.
Sa Va dea Dumnezeu sanatate multa,
Multumesc

Buna ziua
Maine va pleca de la noi  cu posta romana pachetul sub forma unui plic recomandat.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic