vineri, 19 august 2016

Diagnosticul a fost destul de clar:acnee rozacee

De peste 10 ani ma confrunt cu acele cosuri insuportabile pe fata. Diagnosticul a fost destul de clar:acnee rozacee. In tot acest timp m-am tratat cu fel de fel de creme si unguente. Pot spune ca m-am obisnuit cu aceasta boala. Cand nu-i mai dau atentie parca incepe sa dispara, insa cand trebuie sa merg undeva, parca atunci explodeaza mai rau.
Daca eu cum v-am spus m-am resemnat , problema pe care o am acum este ca si fata mea de 13 ani se pare ca ma mosteneste cu aceasta boala.
Nu as vrea sa inceapa cu medicamentele mele, ci as vrea un tratament naturist daca aveti.

Va multumesc din suflet daca ma ajutati.

Buna seara

Pentru acnee rozacee , pentru acele cosuri care nu va dau pace exista un tratament naturist care actioneaza in exclusivitate asupra cauzelor interne care duc la acest dezechilibru si pielea se vindeca de la sine.
Acest remediu natural se numeste  Polenoderm.
Detalii despre acest preparat puteti gasi la
http://www.deniplant.ro/polenoderm.htm
Daca nu reusiti sa vi-l preparati singura si doriti sa-l cumparati de la noi, ma puteti suna la 0744827881
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic