joi, 21 iulie 2016

Hidrosadenita tratata cu remedii naturale


Va salut pe toti
EU am fost diagnosticata cu hidrosadenita de la varsta de 10 ani,am urmat o serie de tratamente:unguente,medicamente.solutii, am fost operata de mai multe ori, etc.
Toate au avut insa un efect temporar dar boala mea sa extins din ce in ce mai mult,
Acum imi apar bubele sub forma unor furunculi care se maresc si devin dureroase in cateva zile.
Si mia spus un doctor ca ar fi furunculoza insa nu cred acest lucru, deoarece de atat timp boala si fiecare doctor imi spune altceva.
Ce vreau sa va spun e ca dupa atata timp de cand am aceasta boala , timp in care am suferit atat( acum am 20 de ani)niciodata nu au disparut bubele singure cum dispar acum de cand folosesc tratamentul cu ceaiuri si capsulele cu polen.

Eu folosesc acest ceai de o luna si jumatate si o sa continui pana o sa ma vindec.
Am postat acest mesaj pe forum, dar vad ca s-a sters sau nu am procedat eu corect.

Buna seara,

Pentru a posta pe forum este nevoie mai intai sa te inregistrezi cu un nume si o parola.
Mesajul tau a ajuns la mine in casuta postala. Voi incerca sa-l postez eu acolo unde se vorbeste de hidrosadenita sau la furunculoza.
Sa ne tii la curent cu evolutia bolii.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic