luni, 4 iulie 2016

Caine talie mijlocie cu probleme la picioarele din spate

    Titlul subiectului: Caine talie mijlocie cu probleme la picioarele din spate
Buna seara,
Am citit abia azi articolul referitor la reteta cu care ati vindecat ciinele si as vrea sa ma ajutati sa rezolv o problema similara pe care o am cu ciinele meu. Este un ciine de talie mijlocie, are aproximativ 6 luni, nu este de rasa, este mascul, are aproximativ 7-8 kg, si are probleme numai la picioarele din spate, fara sa fi suferit vreun traumatism.
Tin foarte mult la el si as vrea sa-l pot ajuta. Va multumesc!
Cu respect, Cristian
Buna ziua

Da, va pot ajuta. Ma puteti suna la tel 0744827881 pentru a stabili cum sa va dau preparatul, eu fiind din Bucuresti.

Va rog sa completati aceasta fisa

Nume catel

Rasa

Varsta

Greutatea

Tinut in curte sau la bloc

Daca are fisa medicala cu vaccinuri la zi

Istoric boli anterioare

Diagnostic actual pus de un medic veterinar

Cand s-a declansat boala prezenta, brusc sau treptat

Tratamente urmate pt aceasta

Simptome actuale(paralizie completa sau partiala, mers deplasat, etc)

Daca are puncte dureroase sau sensibile de-a lungul coloanei vertebrale sau in alte locuri.

Daca mananca

Daca are diaree

Daca are febra

Daca raspunde la stimuli, intepaturi, mangaieri

Alte observatii netrecute mai sus

Urmariera evolutiei bolii

Cand a inceput tratamentul naturist

Cate doze pe zi

Cand a facut prima miscare a membrelor paralizate (dupa cate doze)

Cand s-a ridicat in picioare

Daca are jena la mers

Cand si-a revenit complet

Alte observatii legate de sanatatea lui.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu
Afișează textul citat

Buna seara,
Imi cer scuze ca am intarziat cu mesajul, stiu ca era interesul meu, insa am fost plecat mai mult timp . Va transmit acum datele despre catel, cu precizarea ca, cel putin aparent, din cate mi-au spus parintii mei, starea lui este aceeasi:
Nume : Benny
Rasa…
Greutatea:aproximativ 7-8 kg
Tinut la curte, la parintii mei, la tara, si nu a fost dus la medic, pentru ca nu au posibilitatea
Nu are fisa, nu are istoric al bolilor, nu i s-au facut vaccinuri
Boala s-a declansat in urma cu aproximativ 2 saptamani, destul de brusc
Nu a urmat tratamente, de aceea v-am cerut sprijinul
Are pofta de joaca si cu oamenii si cu fratele lui geaman cu care imparte curtea si care , desi sunt mereu impreuna, nu are nici un fel de simtome asemanatoare, e perfect normal, parca putin mai dezvoltat…Fiul meu se joaca foarte mult cu el, de obicei o data la 2 saptamani, si catelul este totdeauna bucuros, asa cum era si inainte sa apara problemele la picioare.
Nu are diaree si nici febra
Mananca foarte bine. Mananca orice, dar cel mai mult mancare pt caini, din comert
Calca pe picioarele din spate, ezitant uneori, alteori mai curajos. Citeodata pare ca abia se sprijina pe ele, alteori alearga aproape normal
La picioarele din fata nu are nici o afectiune, e totul in ordine

Va multumesc inca o data! Cristian
Afișează textul citat

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic