marți, 27 octombrie 2015

psoriazis cu tratament natural


Buna ziua,
Am aflat de dvs de la o prietena ce s-a tratat de psoriazis cu tratament natural. Va scriu pt ca m-au diagnosticat cu dermatita seboreica si as vrea sa stiu ce ceaiuri sau tratament pot lua.

Va multumesc!
O zi buna!

D.....

Buna ziua,
Daca este o dermatita de debut, puteti folosi ceaiul antidermatita, iar daca e una mai veche ce nu a raspuns la tratamentele alopate, puteti folosi ceaiul deniplant.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu


Buna seara, mutumesc mult pt raspunsul rapid.
Nu stiu daca e de debut, am avut de cativa ani doar pete rosii mici in jurul nasului care iarna se manifesta, cu piele uscata, iar de 3 luni mi s-a extins si in jurul parului si la sprancene. Nu am urmat nici un tratament, acum vreo 4-5 ani am folosit elocom crema, in rest nimic.

O intrebare o data ce ma decid pe unul din produse, pot comanda produsul in Spania?

Va multumesc frumos!

Numai bine,
D.....


Buna ziua,
Eu va sugerez ceaiul deniplant.
Da, putem trimite si in spania.
Ne trimiteti banii prin western union si cand ii primim va trimitem plantele cu posta romana.
Pentru 30 de zile plantele costa 45 euro plus 15 euro taxele postale.
Adresa GIURGIU GHEORGHE , ORAS VOLUNTARI ROMANIA TEL0744827881
Dupa ce ati pus banii ne trimiteti un email cu numele persoanei care a pus banii, suma trimisa numarul de ridicare bani si adresa unde trimitem noi plantele
Cu stima
Gheorghe Giurgiu


Buna ziua,
Ok multumesc mult stimate domn pentru ajutor.

Numai bine va doresc,
D.........

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic