duminică, 11 octombrie 2015

Pentru a trimite banii pentru Deniplant folositi oficiul postal Pipera

Buna ziua,

Am trimis banii ieri ptr. ceaiuri. Am o intrebare: Aveti idee de ce doamnele de la Posta sunt mereu confuze cand le spun ca trebuie sa trimit banii catre Oficiul Postal Pipera (Voluntari) cu localitatea VOLUNTARI ? Pt. ca de fiecare data sunt debusolate si ma intreaba pe mine ce si cum , iar eu nu stiu ce sa le explic. Ba nu vor sa treaca Voluntari intre paranteze langa oficiul postal, ba trec la localitate Pipera in loc de Voluntari....Ieri m-a intrebat pe mine una din ele  exact asa: "Ce e Pipera?" si nu am inteles ce a vrut sa zica.
Gresesc eu cu ceva? Atat vreau sa imi spuneti :)

Va multumesc,
Cristina
Buna ziua
In orasul Voluntari sunt doua oficii,
oficiul Voluntari si oficiul Pipera
Acesta din urma are codul postal 077191.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic