luni, 25 mai 2015

catelusa de 10 ani care de aproape doua luni nu mai poate merge.

Buna seara,
am vazut acum postarea dumneavoastra de anul trecut pe forumul Animale.ro.
Am o catelusa de 10 ani care de aproape doua luni nu mai poate merge.
Merg cu ea la Sf. Gheorghe la clinica K2 a dr. Kondor la fizioterapie. I s-a facut radiografie si dr. a zis ca are ciocuri pe coloana.
Reflexe are bune la picioarele din spate, se poate tine destul de bine pe picioare, dar nu mai merge deloc.
Medicul a zis ca sunt sperante sa isi revina.
Ii face saptamanal fizioterapie si acasa primeste megaflex dimineata si seara.
Ii fac masaj la picioare si exercitii usoare de intindere.
As dori sa incerc preparatul despre care ati scris.
Sincer, mi-am cam pierdut speranta in vindecarea prin fizioterapie, iar catelusa mea a devenit foarte trista.
Daca stiti si exercitii de recuperare, va rog sa imi spuneti.
Va multumesc din suflet,

Buna ziua
Detalii despre produsul cu care mi-am vindecat eu cainele gasiti la www.deniplant.ro/polenoplasmin.htm
Daca doriti sa il folositi ma puteti contacta la 0744827881 pentru a stabili cum procedam
Eu nu i-am facut exercitiifizice
El singur a facut ce a vrut
Cu stima
gheorghe giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic