vineri, 7 iunie 2013

sunt bolnav de parapsoriasis

Buna ziua domnule Giurgiu,

N......... Vladut ma numesc sunt bolnav de parapsoriasis si caut ajutor.Sunt la inceput de boala , am incercat tot felul de unguiente si nu am obtinut nici un rezultat. Cautand ajutor,m-am documentat si am dat peste blogul dumneavoastra si am aflat despre ceaiul Deniplant. Am incercat sa dau comanda pe internet si aparent nu se poate obtine astfel. Cum pot intra in posesia lui daca locuiesc in Bacau ?Mi-as dori foarte mult sa gasesc o solutie pentru parapsoriasis.V-as ramane profund recunoscator daca m-ati putea ajuta.


Cu stima , 
 
 
 
Buna ziua
Daca cititi pe internet, veti vedea ca majoritatea celor caer au folosit unguente pe tnru psoriazis sau parapsoriazis , la inceput au avut reultate bune, insa pe termen lung a fost un dezastru. Majoritatea unguentelor contin cortizon, care poate face bine la inceput. pe masura ce organismul se obisnuieste cu el, poate deveni dependent si nu va mai raspunde ca prima data.

Plantele Deniplant actioneaza in exclusivitate asupra deficientelor interne care produc astfel de anomalii si pielea se vindeca singura
 
Eu distruibui aceste plante la Bucuresti o data la 4 sapatamani 
Luna acesta sunt la birou pe data de 21.06.intre orele 12-16
 
Daca nu puteti veni sau trimite pe cineva sa vi le ia, ne puteti trimite banii prin posta in perioada 17-20.06 si cand ajung eu la bucuresti pe 21. va trmitem plantele cu posta romana.
Deniplant pentru 30 de zile costa 150 Ron +10 Ron taxele postale daca trimitem prin posta
Alte detalii puteti obtine la 0744827881
 
Cu stima
Gheorghe Giurgiu
 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic