marți, 25 iunie 2013

Fiul meu in varsta de 20 de ani sufera de aceasta boala psoriazis de aproximativ 2 ani

Buna ziua,

Ma numesc A.......... R....si locuiesc in strainatate, am descoperit articolele de pe www.deniplant.ro si as vrea sa aflu detalii despre acest tratament, mai mult, m-ar interesa sa vad cum as putea sa cumpar un astfel de tratament. Fiul meu in varsta de 20 de ani sufera de aceasta boala psoriazis de aproximativ 2 ani si sunt foarte interesat sa gasesc un tratament. Cum am zis, locuiesc in strainatate, mai precis in Spania iar medicii de aici mi-au dat de inteles ca aceasta boala nu se trateaza definitiv asa ca va trebui sa ne obisnuim sa traim cu ea, accesul la o consultatie aici este pe baza de programare, de cand solicit programarea dureaza circa 3 luni pana la consultatie, iar doctorul nu pot spune ca face mare lucru. Nimic, nou, alte unguente... rezultatul e ca timp de doi ani boala mai mult s-a agravat decat a dat inapoi. Citind articolul dumneavoastra m-am gandit ca poate exista o speranta sa scapam de aceasta boala.
V-as ruga deci, daca aveti timp sa-mi raspundeti la acest mail ajutandu-ma cu informatii depre ce trebuie sa fac pentru a cumpara un tratament cu Deniplant.

Va multumesc,
A... R......


Buna ziua
Daca nu aveti pe nimeni in Bucuresti sa vina sa va ia ceaiul, ne
puteti trimite banii prin western union si cand ii primim va trimitem
ceaiul in Spania cu posta romana.
Banii se trimit pe adresa
GIURGIU GHEORGHE
Romania tel 0744827881

Plantele pentru o luna costa 35 euro +15 euro taxele postale
total 35 euro
Dupa ce ati pus banii ne  trimiteti un email cu urmatoarele date:
numele si prenumele persoanei care a expediat banii
suma trimisa
din ce tara
codul din 10 cifre pentru ridicarea banilor

adresa unde sa trimitem noi plantele
--
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic