marți, 26 martie 2013

mi poate fi de ajutor ceaiul deniplant

buna ziua.ma numesc M..... O........, si am 23 ani. vreme de 2, 3 ani imi apar in cap ca niste cosuri, care sunt rosii cand apar, dupa aceea se fac galbene , cu puroi, si sunt foarte dureroase,nici nu pot dormi noaptea pe partea care le am, sau pe spate, in functie unde apar.am fost la "n" dermatologii si in tara si in germania, am primit o gramada de tratamente cu medicamente si solutii preparate, pentru aplicare locala.toate acestea ma ajuta pentru moment ,iar dupa aceea apar din nou.ce sfat imi puteti da?imi poate fi de ajutor ceaiul deniplant ? sau ceva altceva ce aveti dumneavoastra.astept raspuns.va multumesc





Buna ziua

Ceaiul deniplant a fost creat si folosit de cei care au psoriazis .
Nu stiu in ce masura va poate ajuta in cazul dumneavoastra


Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic