luni, 4 martie 2013

as dori sa cumpar ceaiuri pentru o cura de 2 luni, pt psoriazis.

buna ziua
as dori sa cumpar ceaiuri pentru o cura de 2 luni, pt psoriazis. problema e ca sunt din Iasi si nu am pe nimeni in Bucuresti pentru a veni la d-voastra la sediu. As putea sa va rog sa-mi trimiteti ceaiurile prin posta cu plata ramburs? adresa mea este sat L...., .................... str. Tr...................., judetul Iasi.
va multumesc anticipat si va doresc o zi frumoasa
Buna ziua

Prima data puteti cumpara numai pentru o luna de zile sa vedeti daca
organismul raspunde sau nu la aceste plante. Daca nu raspunde veniti
la birou si primiti banii inapoi.Daca raspunde puteti cumpara pe cate
luni doriti.

Plantele se pot obtine numai de la bucuresti o data la 4 saptamani .
In luna martie ma gasiti pe data de 29.03.13 intre orele 12-16

Nu avem un serviciu care sa trimita prin posta

Am rugamintea de a trimite ceaiul pt o luna printr-un serviciu de curierat rapid, platesc eu. se poate sa dati curs in acest fel rugamintii mele luand in calcul ca-mi este imposibil sa ma deplasez la Bucuresti pe data de 29.03.13 si nici nu am pe nimeni in capitala?
o zi minunata
.... C.....
Buna ziua
Cum am spus nu avem un serviciu care sa se ocupe cu trimisul pachetelor. Nu are cine sa faca acest lucru.
--
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic