vineri, 1 iulie 2011

pot sa va inreb ceva in legatura cu psoriazisul

Show Recent Messages (F3)

marinescudan47: Buna ziua ma scuzati ca va deranjez.pot sa va inreb ceva in legatura cu psoriazisul
giurgiu gheorghe: buna ziua
marinescudan47: sunt in 1 luna de tratament si mia iesit pe miini ,unde nu aveam e bine sau...
giurgiu gheorghe: Daca cititi pe forum sau pe blog puteti vedea ca la unele persoane , la intreruperea unguentelor folosite anterior le-au aparut puncte noi
giurgiu gheorghe: este o reactie a organismului la lipsa cortizonului de care organismul devenise dependent
giurgiu gheorghe: nu este din cauza plantelor
giurgiu gheorghe: acestea nu pot produce psoriazis
marinescudan47: pe miini sunt mai agravat ,crapa ,muncesc si inca nu am renuntat la unguent
giurgiu gheorghe: trebuie sa aveti in vedere ce incearca plantele sa faca la interior, pot intra in contradictie cu unguentele.
marinescudan47: atunci sa renunt la unguent
giurgiu gheorghe: cred ca o discutie cu un medic v-ar putea invata cum sa reduceti treptat aceste unguente
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic sa va recomand acest lucru
giurgiu gheorghe: eu v-am spus ce am facut eu din proprie initiativa
giurgiu gheorghe: cum am spus mai inainte, discutiile cu cei care au folosit plantele den iplant va pot ajuta sa intelegeti mai bine acest fenomen
marinescudan47 is typing...
marinescudan47: va multumesc frumos
giurgiu gheorghe: cu placere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic