joi, 28 iulie 2011

Pana la urma am reusit sa cumpar ceaiurile Deniplant

Buna ziua,d.le Giurgiu!
Pana la urma am reusit sa cumpar ceaiurile Deniplant!Intr-adevar si-au probat valoarea!Am inceput tratamentul din 1 mai a.c si asa cum scriati si dvs.dupa prima luna am raspuns la tratament.Desigur au mai aparut si alte locuri lezate mai mici,mai putine,da e clar ca se vor vindeca!Mai am pentru luna august si deci vor fi 4 luni de tratament!oare va mai trebui de continuat?Cu permisiunea dvs.va voi mai deranja pentru eventuale intrebari.Orice alte aprecieri fata de uluitorul dvs.leac pentra asa boala si pentru persoana dvs.simt ca sunt de prisos.
Primiti, va rog multumirile mele!

Buna ziua
In mod normal ceiul se bea in fiecare zi pana dispar absolut toate leziunile de pe corp.
In acel moment se poate bea o zi da una nu si daca dupa 2 luni nu mai apare nici un punct inseamna ca problema interna este rezolvata si se poate intrerupe administrarea ceaiului.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic