joi, 8 octombrie 2009

cochetez cu ideea de a achizitiona "deniplant" de cativa ani,

Bianca Andreescu: buna ziua,
giurgiu gheorghe: buna ziua
Bianca Andreescu: cochetez cu ideea de a achizitiona "deniplant" de cativa ani,
Bianca Andreescu: dar nu am indraznit pana acum
giurgiu gheorghe: nici o problema
giurgiu gheorghe: mai e timp
Bianca Andreescu: sincera sa fiu si acum sunt nehotarata
Bianca Andreescu: dar...
giurgiu gheorghe: mai ganditi-va
Bianca Andreescu: am zis ca la cati bani am cheltuit pana acum cu boala asta...
Bianca Andreescu: mare rau nu mi se poate intampla
Bianca Andreescu: ideea este
giurgiu gheorghe: daca ati folosit dermovat
Bianca Andreescu: cam psoriazis de ff mult timp
Bianca Andreescu: 17-18 ani
Bianca Andreescu: timp in care
giurgiu gheorghe: e posibil sa apara mai multe pe tot corpul
giurgiu gheorghe: la intreruperea lui
giurgiu gheorghe: cititi pe forum
Bianca Andreescu: am tot folosit faimoasele creme cu cortizon
Bianca Andreescu: da
Bianca Andreescu: chiar de el e vorba
Bianca Andreescu: numai am ce sa fac
Bianca Andreescu: e prea tarziu
Bianca Andreescu: deja s-a generalizat
Bianca Andreescu: decat ca nu e o forma f urata
Bianca Andreescu: in sensul ca ma deranjeaza mai mult estetic
Bianca Andreescu: dar nu am probleme cu el
giurgiu gheorghe: nu mai dati cu el o perioada sa dezobisnuiti organismul
Bianca Andreescu: nu ma mananca rau
Bianca Andreescu: nu imi curge sange
Bianca Andreescu: nu sunt plagi extinse
Bianca Andreescu: decat asa mici si "din loc in loc"
Bianca Andreescu: nu am mai dat
Bianca Andreescu: il folosesc
Bianca Andreescu: decat primavara o saptamana
Bianca Andreescu: ca sa ma pregatesc de vara
Bianca Andreescu: si apoi tot timpul anului nu mai dau
giurgiu gheorghe: cum am spus e posibil sa se mareasca si sa apara unele noi
Bianca Andreescu: ideea e
Bianca Andreescu: am sanse daca l-am folosit
Bianca Andreescu: sa aiba rezultate deniplantul?
giurgiu gheorghe: exista 85% sanse pozitive
Bianca Andreescu: nu ma astept la ceva instantaneu
Bianca Andreescu: adica sunt pregatita sa il iau si 2-3 ani
Bianca Andreescu: dar...
Bianca Andreescu: cam in cat timp ar trebui sa apara rezultate
giurgiu gheorghe: in primul rand trebuiie va zut daca sunteti in cei 85%
Bianca Andreescu: daca organismul raspunde la tratament?
giurgiu gheorghe: in general in pria luna maxim a doua
giurgiu gheorghe: se poate vedea
Bianca Andreescu: altceva
Bianca Andreescu: in prezent
Bianca Andreescu: iau capsule cu ulei de canepa si folosesc uleiul de canepa pentru hidratare
Bianca Andreescu: are ceva?
Bianca Andreescu: trebuie sa le intrerup?
giurgiu gheorghe: nu
Bianca Andreescu: si
Bianca Andreescu: apropos de ruperea cojilor
Bianca Andreescu: ca femeie...din motive de igiena ...cum procedez cu epilatul?
Bianca Andreescu: nu voi putea sta asa 2 ani de ex
Bianca Andreescu:
giurgiu gheorghe: pe masura ce oreganismul rasunde nu se vor mai face asa grioase, cad mai usor
Bianca Andreescu: ma refeream la faptul ca, prin procedeul de epilare, ca e cu ceara , ca e cu un aparat sau chiar cu lama, ele se desprind oarecum fortat
Bianca Andreescu: si nu as vrea ca asta sa dauneze tratamentului
Bianca Andreescu: cum se procedeaza?
giurgiu gheorghe: deranjeaza aun pic dar nu e o problema
giurgiu gheorghe: nu stiu intrebati pe forum cum au facut celelalte doamne
Bianca Andreescu: da..
Bianca Andreescu: banii se trimit prin posta si restul detaliilor vi le dau pe mail?
Bianca Andreescu: sau aici?
giurgiu gheorghe: pe mail
Bianca Andreescu: gen adresa, tel etc?
giurgiu gheorghe: de unde sunteti
Bianca Andreescu: craiova
giurgiu gheorghe: ok
Bianca Andreescu: ma sfatuiti sa iau pt o luna ca sa vad daca exist reactie?
Bianca Andreescu: sau mai mult?
giurgiu gheorghe: normal asa se procedeaza
giurgiu gheorghe: dupa o luna daca nu sunteti multumita puteti veni si primi banii inpoi
Bianca Andreescu: asta ar fi ultima mea problema
Bianca Andreescu: credeti-ma
Bianca Andreescu: m-am saturat de acest psoriazis
giurgiu gheorghe: sunt convins
Bianca Andreescu: as prefera sa nu fie nevoie
giurgiu gheorghe: sa dea Dumnezeu
Bianca Andreescu: si o remisie in cat timp poate aparea?
Bianca Andreescu: sau difera de la caz la caz?
giurgiu gheorghe: da difera la fiecare
Bianca Andreescu: ma gandesc ca nu as vrea totusi sa beau acest ceai pe viata , ca sa zic asa...
Bianca Andreescu:
giurgiu gheorghe: eu nu mai beau de 25 de ani
Bianca Andreescu: greu nu mi-ar fi dat fiind ca oricum eu beau 3-4 l de ceai pe zi
giurgiu gheorghe: si nu mai am nimic
Bianca Andreescu: de diverse plante
Bianca Andreescu: dar totusi..banii nu sunt chiar putini pe termen lung
Bianca Andreescu: da
Bianca Andreescu: sunteti norocos
Bianca Andreescu: problema mea e ca sunt si mai colerica asa de felul meu
Bianca Andreescu: si cred ca si asta nu ma ajuta
Bianca Andreescu: mai aveti pacienti cu remisii asa de lungi ca a d-voastra?
Bianca Andreescu: sau macar de cativa ani?
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: de peste 15 ani
Bianca Andreescu:
Bianca Andreescu: e incurajator
Bianca Andreescu: azi maine o sa trimit banii
Bianca Andreescu: in cat timp ar ajunge ceaiul?
giurgiu gheorghe: cand ajung la noi expediem plantele
giurgiu gheorghe: maxim a doua zi pleca de la noi
Bianca Andreescu: ok
Bianca Andreescu: sper sa ma ajute cu ceva desi de obicei eu ma situez in procentele negative ale tratamentelor
Bianca Andreescu:
Bianca Andreescu: mi se pare prea frumos sa fie adevarat....
Bianca Andreescu: dar merita incercat
Bianca Andreescu: asta e clar
Bianca Andreescu: macar 2-3 luni
giurgiu gheorghe: pana nu incercati nu stiti
Bianca Andreescu: exact
Bianca Andreescu: mie nu imi e asa de frica ca nu imi trece
Bianca Andreescu: ca la asta ma astept
Bianca Andreescu: mie imi e frica sa nu apara la loc in 1-2 luni si sa o iau de la capat

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic