duminică, 25 octombrie 2009

AM UN BAIAT DE 11 ANI CARE ARE EPIDERMOLIZA BULOASA.

BUNA SEARA
MA NUMESC M.....N....... SI AM UN BAIAT DE 11 ANI CARE ARE EPIDERMOLIZA
BULOASA.
AM VAZUT PE SITE-UL DVS CA TRATATI  UNELE BOLI DE PIELE.
AM INCERCAT MULTE TRATAMENTE , DAR NICI UN REZULTAT.
DOAR AMELIORARI .STIU CA ESTE O AFECTIUNE GENETICA DAR DUMNEZEU E MARE.
VA ROG SA MI SPUNETI CE PARERE AVETI!
 CU RESPECT M....... N......

Buna seara
In primul rand eu nu sunt medic si deci nu pot trata .
Noi producem ceaiul Deniplant care a ajutat in multe afectiuni ale pielii
Daca doriti sa incercati acest ceai, gasiti pe site toate detaliile la adresa:
http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm

Alte informatii la 0744827881 sau 0212338973
cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic