vineri, 18 iulie 2008

Deniplant cu Fancurier

Stimate domn Giurgiu, va multumesc pt. promptitudinea cu care mi-ati onorat comanda mea. A sosit pachetul asa cum ma asteptam, astazi.

sanatate multa va urez,
DENISA.......................
PLOIESTI


----- Original Message -----
From: Denisa .....
To: giurgiu@deniplant.ro
Sent: Wednesday, July 16, 2008 4:41 PM
Subject: Fw: comanda 1 ceai deniplant pt.psoriazis

Buna ziua,
Stimate domn, am comandat si platit astazi prin mandat electronic 1 pachet de ceai DENIPLANT, deoarece am inteles (din forum) ca in luna august sunteti in concediu. Deocamdata de abia a inceput tratamentul sotul meu (de 10 zile) si nu am vrea sa-l intrerupem in august. Astept ca si data trecuta (vedeti mai jos mail-ul) pachetul prin FAN COURIER, pe adresa urmatoare:

S.C. ................ pt.D-na ....... DENISA ........
Str. ..4
PLOIESTI,jud. PRAHOVA
cod 10042
Tel. 0745-.
Multumesc si va urez multa sanatate,

DENISA ....................





----- Original Message -----
From: Denisa..............
To: giurgiu@deniplant.ro
Sent: Friday, June 20, 2008 2:56 PM
Subject: comanda 1 ceai deniplant pt.psoriazis

Buna ziua,
Stimate domn Giurgiu,

Am efectuat azi prin mandat on-line plata sumei de 150 ron pt. 1 ceai DENIPLANT pt. psoriazis. Este prima data cand comand acest ceai, cu speranta ca si lunile urmatoare voi mai comanda pt. sotul meu.
As dori ca expedierea lui sa se faca prin FAN COURIER, pe adresa urmatoare:

S.C. . pt.D-na ...... DENISA .
Str. .................-4
PLOIESTI,jud. PRAHOVA
cod 10042
Tel. 0745-...

Multumesc si va urez multa sanatate,

DENISA ......








Attachments:

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic