sâmbătă, 12 iulie 2008

am 22 de ani si sunt bolnava de psoriasis

Buna Seara, numele meu este Ra.... sunt din buzau ...am 22 de ani si 
sunt bolnava de psoriasis....am gasit  in internet desprea boala
asta...care e foarte dureroasa si imi este foarte greu... am incercat
multe  creme(diabovet,diabonex ) dar in zadar... nush ce sa mai fac?  
mi au ieist cojitele in cap   un pic mai jos de genunchi.(se vede foarte
urat)am auzit de ceaiurile denipalnt..si as vrea sa le incerc...dar as
vrea sa imi daÂşti niste detalii..imi este foarte frica sa nu imi apara in
alte partii ale corpului unde se pot vedea mai rau....mama mea are boala
asta de multi ani de zile si ea la fel  aincercat multe creme dar
degeaba...!!Va Multumesc si daca se poate astept raspuns!!!



buna dimineata
detalii despre cum poti obtine ceaiul Deniplant poti gasi la http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm

Ceaiul nu poate fae ca sa apara mai multe puncte, in cel mai rau caz nu va da rezultate.


Mai multe puncte pot aparea la intreruperea unguentelor Acest lucru se poate intampla chiar daca nu iei ceaiul cand intrerupi unguentele
Cu cat vei scapa mai repede de unguente cu atat va fi mai bine
Citeste pe forum ce au patit si altii http://www.psoriazis-deniplant.myforum.ro/

cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic