sâmbătă, 5 septembrie 2020

Remedii naturale pentru covid19

Inca de la inceputul pandemiei mi-am pus aceasta intrebare, daca voi gasi remedii naturale si impotriva sau pentru prevenirea afectiunii covid19 .
Discutand in cercul meu de cunoscuti , am vazut acel zambet  cu care m-am confruntat de fiecare data cand am inventat  ceva.

Am postat pe blogul deniplant cateva sfaturi de bun simt.

Acum , dupa atatea luni de pandemie in care am testat diferite produse pot spune clar ca exista remedii naturale si pentru covid19 
Au fost si alte persoane care au testat pe pacientii cu covid 19 remedii naturale cum eete propolisul si altele si au fost rezultate .

Dar ce sa-i faci cand ti se spune , fugi domnule de aici ,  o lume intreaga se chinuie sa gaseasca un medicament si vii tu acum si spui ca ai descoperit asa ceva.

Nu-i bai , sunt imun la astfel de vorbe , pentru ca timpul da dreptate de fiecare data . 
Deniplant este de peste 25 de ani si cand mii de pacienti se fac bine , e greu sa ascunzi acest lucru.


Va doresc sa nu aveti nevoie de Deniplant , iar daca se intampla, e bine ca ati citit aceste randuri !


Retineti ce va spun:
Sanatatea-i mai presus de orice!
Atentie ce mananci , ca singur te imbolnavesti!
Mananci si te vindeci daca stii, ce, cat si cum!


Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic