marți, 8 septembrie 2020

Deniplant este in lupta cu Covid 19

La inceputul pandemiei Deniplant a fost timid si nu s-a luat in coarne cu Covid 19 pentru ca nu stia ce vrea acesta de la om .

Dupa aceea cand ne-am dat seama cu ce avem de-a face , l-am considerat un  adversar redutabil si l-am luat in serios.

Cand am vazut ce poate face , ne-am gandit ca boala trebuie luata de la radacina, sa ii afli cauza care o produce  Si cum un virusache ori cat de covid ar fi el nu poate singur sa imbolnaveasca omul, am cautat sa vedem cine il ajuta in demersul lui ..

Astfel am ajuns la Microbiom si am vazut care sunt actiunile lor impreuna.

De aici pana la lupta adevarata nu a mai fost de cat un pas pentru ca Deniplant avea acele modulatoare naturale ale microbiomului.

Am facut noi combinatii si permutari cu ingrediente naturale si astfel am ajuns sa contracaram efectele de inceput ale virusului sa-i oprim evolutia si sa-l trecem pe banca de rezerva. Spun acest lucru pentru ca un bolnav chiar daca nu mai are simptome , inca nu putem sti daca virusul nu s-a ascuns sau inactivat, cum  fac si alte virusuri.

Important este sa se inteleaga ca lupta cu covid 19 nu se termina cand te simti bine si zici ca te-ai vindecat.

Trebuie sa mai urmezi cel putin 4-6 luni un tratament adecvat pentru restabilirea eubiozei microbiomului si aceasta se face mult  mai greu dupa o lupta cu un adversar ca si Covid .

In fine , cine e interesat sa castige lupta cu covid 19 ne poate scrie la deniplant@gmail.com sau la 0744827881

Si nu uitati in fiecare duminica la ora 12 pe www.radiovocativ.com la emisiunea Meloterapia avem un serial dedicat luptei impotriva covid 19 ,unde medicii nostri ne spun ce si cum actioneaza acest covid.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic