duminică, 5 noiembrie 2017

Pentru scleroza in placi pacientii au folosit polenoplasmin pt uz uman si ceaiul imuniplant pentru reglarea metabolismului si sistemului imunitar.

Buna dimineata, 

Cautand tratamente pentru paralizie la ciobanestii germani am citit aseara pe net, povestioara despre ciobanescul dvs. Rex si mi-a revenit speranta ca impreuna o vom putea salva si pe catelusa mea Rita (12 ani) care de cateva saptamani este tot mai slabita si la fel ca in cazul dvs. veterinarul mi-a spus ca nu mai are ce-i face … de 2 saptamani ii administrez Curcumin 95 si Glucosamine Chondroitin Hyaluronic Acid insa, nu prea vad rezultate … de cateva zile nu se mai poate tine deloc pe picioare si mananca foarte putin doar de la mine din palma. Vreau sa incerc sa-i administrez  preparatul dvs. si va rog daca se poate sa mi-l livrati la adresa de serviciu scrisa mai jos, impreuna cu indicatiile dvs. de administrare.

Va multumesc din suflet !

Cu stima, Kind regards,
Mit freundlichen Grüβen,

Buna ziua

Detalii despre preparatul cu care mi-am vindecat eu catelul gasiti la 
http://www.deniplant.ro/polenoplasmin.htm 
este compus din drojdie de bere, pulbere de seminte de roscove si polen de la plantele Deniplant.

Se dau cate 2capsule pana se ridica in picioare, apoi cate una pe zi.

Poate fi administrat si la pisici

Daca doriti sa-l cumparati de la noi, ne trimiteti banii prin posta si cand ii primim , a doua zi pleca pachetul de la noi.

30 de capsule costa 200 lei

Adresa unde se trimit banii este

GIURGIU GHEORGHE 

OFICIUL POSTAL PIPERA,Cp1, JUD ILFOV , COD 077191

Dupa trimiterea banilor ne trimiteti un email cu numele si adresa unde expediem preparatul cu posta romana si suportam noi taxele postale sau cu un curier rapid si suportati dumneavoastra taxele 

Alte detalii la 0744827881 0721960169

Cu stima

Gheorghe Giurgiu

Buna ziua,

Va foarte multumesc pentru raspunsul prompt si pentru indicatiile oferite!

Atasez prezentului e-mail, dovada transferului facut in contul dvs. deschis la Banca Transilvania, este posibil ca banii sa va intre in cont maine si pentru ca as vrea sa intru in posesia preparatului cat de repede se poate, va rog sa mi-l trimiteti prin curier rapid la adresa de mai jos :

Am retinut ca suport eu taxele – nu-i problema !! … vreau sa fac tot ce-mi este in putere ca sa o salvez pe catelusa mea.

PS … va rog din suflet sa-mi spuneti daca credeti ca acest tratament ar putea-o ajuta si pe sora mamei mele care de cativa ani buni se "lupta" cu o scleroza in placi … deja se deplaseaza cu mare dificultate ! … va multumesc !

Buna ziua,
Daca banii ajung in cont maine , tot maine va pleca pachetul de la noi, cu fan courier, insa livrarea se va face sambata.  Sa imi spuneti daca mai sunteti la birou sau imi dati o alta adresa de livrare acasa.

Pentru scleroza in placi pacientii au folosit polenoplasmin pt uz uman si ceaiul imuniplant pentru reglarea metabolismului si sistemului imunitar. Si unul si celalalt costa 200 lei pt 30 de zile.

cu stima
Gheorghe Giurgiu
ABuna ziua

Ok , bine ca mi-ati spus si va multumesc ! M-as bucura nespus sa le primesc maine insa, daca nu vor ajunge banutii azi … cei de la Fan-Curier pot livra pachetul in weekend la adresa de domiciliu :


Com. Aninoasa ( la 7 km. de Targoviste pe DN 71 spre Sinaia )

Jud. Dambovita

 

Va multumesc de asemeni si pentru indicatiile oferite pentru pacienti ! Voi reveni la dvs. dupa ce voi afla daca sora mamei va dori sa urmeze tratamentul !

O zi buna,

Buna ziua,

Astazi a plecat pachetul de la noi cu fan curier cu livrare maine pe parcursul zilei la adresa de la firma.
Are AWB n 37406565. 


Cu stima
Gheorghe Giurgiu
Afișează textul citatVa multumesc din suflet ! Sper sa fie intr-un ceas bun ! Elena

 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic