luni, 6 noiembrie 2017

am un catel care a contactat jigodia


Buna ziua,

Am citit  astazi despre produsul polenoplasmin…am un catel care a contactat jigodia si care se afla acum in faza nervoasa, credeti ca il poate ajuta in vreun fel?

Va multumesc!


Buna seara,

In primul rand eu nu sunt medic sa va pot spune ce trebuie facut in asemenea situatie.

Au fost mai multi catei paralizati, din diferite motive care si-au revenit cu ajutorul capsulelor polenoplasmin.


va rugam sa ne scrieti cat mai multe amanunte deste catel, de cand e bolnav, ce tratamente a luat ,daca diagnosticul a fost pus de un medic in urma unor analize de laborator, etc.


Daca doriti puteti incerca si vedea daca organismul catelului va raspunde la aceast remediu.

Va putem da 30 de doze gratuit .


Sa ne trimiteti adresa unde sa va trimitem preparatul


cu stima
Gheorghe Giurgiu


Buna ziua
Va multumesc din tot sufletul.
Adresa mea este ...........sector 3 Bucuresti


Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic