luni, 13 noiembrie 2017

Hidrosadenita tratata cu polenoderm si imuniplant

 Produse:
   35-45 ani
  observatii: Hidrosadenita cronica supurativa (zona feselor), 
vechime 10 ani


Buna ziua,
Pentru Hidrosadenita puteti folosi ceaiul Imuniplant si capsulele Polenoderm.
Detalii despre aceste doua produse gasiti la www.imuniplant.ro sihttp://www.deniplant.ro/polenoderm.htm
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

 Buna seara,
 D-le Giurgiu, eu as vrea sa urmez terapia in complexul de la Breaza!!!!!

 Multumesc,
 

 P.S. Daca se poate as dori,sa vorbim la telefon!!!!
Buna ziua,
In acest moment centrul de sanatate de la biobreaza se afla in reorganizare.

Eu pot fi contactat la 0744827881
 
Cu stima
Gheorghe Giurgiu
Buna ziua
Astăzi am ridicat banii si maine va pleca pachetul de la noi.
Cum a răspuns organismul după o lună de tratament.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu
Buna seara!

D-le Giurgiu eu mai am noua zile de tratament.
Pana acum, organismul cred ca a raspuns bine, fara sa spun deocamdata 
mai mult!!!!!
Cred ca evolutia este buna, sper ca si definitive, oricum orice tratament
alopat am luat pana acum nu a avut relevanta tratamentului dvs. Deocamdata
va multumesc pentru promptitudine si interes!!


Buna ziua
Astazi a plecat pachetul de la noi
Cum erau leziunile inainte de inceperea tratamentului si cum au evoluat dupa tratament.
Daca au mai aparut puncte noi, cum sunt acestea si cum au evoluat .
Daca a mai fost nevoie de vre-un tratament exterior .

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Buna ziua,
Nu au aparut leziuni noi, iar cele vechi sunt in restrangere, evolutia a
fost spectaculoasa intre ziua 3 si aprox. ziua 8-9,  dupa care am contatat
o evolutie lenta, nu folosesc nici un fel de medicatie alopata! sper
intr-o evolutie chiar lenta dar definitive.

Cu stima, V. 
Buna ziua

D-le Giurgiu va spuneam la tel ca am renunțat la miere si lămâie deoarece
aveam probleme cu bila si implicit cu digestia, toate pe fondul unei
acidități mari la stomac. Prin urmare de cca 2 sapt beau doar ceaiul
pp-zis, fapt ce a determinat o accelerare a procesului de vindecare
desigur pe fondul dispariției problemelor de digestie,aciditate etc.

Din discuția cu medicul meu am concluzionat ca acțiunea combinata miere si
lămâie a fost de vina??????

Tot din discuții cu doctorul am ajuns la concluzia ca ar fi indicat sa fac
cel puțin ,10 zile bai recomandate de dvs. din cate stiu la Breaza, in
acest sens va rog să-mi transmiteți daca sunt modificări fata de cea este
afișat pe site Breaza.

Joi am trimis banii pt polenodermm di imuniplsnt!?!?

Cu stima, V.

Buna ziua

pana acum sunteti primul pacient care a avut probleme cu lamaia si mierea. In mod normal lamaia in combinatie cu acicul gastric rezulta carbonat de calciu, care ar fi trebuit sa anihileze aciditatea .
Daca spuneti ca acum este mai bine fara si au disparut acele reactii, continuati asa.
Ca si dumneavoastra si eu am facut obsevatii pe parcurs si am tot modificat variantele de tratament in functie de cum a mers mai bine.

Va spusesem mai demult ca la Breaza se va face o reorganizare. Pana la urma nu s-a reusit acest lucru si acum complexul Gclub si Biobreaza se afla in proces de vanzare.

Daca doriti puteti sa mergeti la Sovata si urma o cura cu apa si namolul din lacul Ursu din Sovata.
Acolo este dr. Pretorian Suzana care va poate ajuta.
http://www.deniplant.ro/deniplant%20la%20sovata.htm


https://www.danubiushotels.com/en/descriptions/our-doctors/our-doctors-in-romania/susana-pretorian

Ii puteti spune ca urmati tratamentele de la Deniplant si in plus ce va ofera acolo.

DR. PRETORIAN SUSANA Tel:0744370357   0265.570151


Am sa iau legătură cu sovata, dar nu stiu daca nămolul are beneficii in
hidrosadenita, desigur urmează sa ma informez, in alt sens eu as fi
interesat de plantele recomandate de dvs pentru bai, fapt pentru care va
rog sa.mi spuneți daca aveți aceste remedii si daca eu as putea sa le
folosesc in particular sau chiar la sovata.

Cu mulțumiri,

Buna seara,

In acest moment nu avem disponibile plantele balneologice.

in masura in care vom reface stocul va vom comunica.

Vorbiti cu doctorita Pretorian si vedeti ce parere are. Eu. v-am recomandat acele proceduri pentru ca stiu ca ele actioneaza si interior, nu numai la suprafata.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic