joi, 26 octombrie 2017

Pacienti care s-au tratat de psoriazis cu ceaiul deniplant


"Am fost bolnav de psoriazis 15 ani in care m-am tratat cu toate unguentele existente in tara si strainatate. Boala disparea, insa recidiva din ce in ce mai des si cu amploare mai mare. Am aflat de tratamentul cu plante din ziarul Magazin in anul 1994.Citind articolele , am vazut ca si eu am trecut prin aceleasi momente prin care trecuse si domnul Giurgiu. De la inceput am crezut ce am citit, l-am contactat pe domnul Giurgiu care mi-a trimis plantele necesare prin posta. 
Dupa primele doua luni de tratament leziunile au inceput sa se subtie, cojitele sa se desprinda din ce in ce mai usor, sa cada ca o matreata mai mare (cele de pe cap), fara sa mai dau cu nici un unguent. 

Dupa 6 luni de tratament, in cap nu mai aveam nici o coaja. Mai aveam cateva puncte pe spate, la genunchi si coate, unde au fost mai groase si in suprafata mai mare. 

Totul mergea bine, pana cand avand probleme in familie(am divortat) boala a dat un pic inapoi, in sensul ca pe abdomen au aparut cateva puncte noi, iar cele de pe spate au mai facut cojite subtiri. M-am dezamagit un pic , insa dupa inca doua luni de tratament punctele noi au disparut definitiv, iar cele de pe spate nu au mai facut cojite. 

Avand posibilitatea sa merg in concediu la Marea Moarta, in Israel, unde auzisem de tratamentul cu namol si pestisorii care-ti curata cojitele, am profitat de acest lucru si am urmat doua saptamani si acel tratament. Intr-adevar la genunchi si coate cojile au disparut dupa acest tratament, insa la intoarcerea in tara, dupa cateva saptamani au aparut din nou. Am continuat tratamentul cu ceaiuri si dupa inca 6 luni am scapat definitiv de leziunile de pe tot corpul. Din anul 1996 pana anul trecut eu nu am mai avut nici o problema cu aceasta boala si nu am mai urmat vre-un alt tratament. In septembrie – octombrie 2003, cand au fost acele explozii solare si furtuni magnetice, eu am avut probleme cu inima si pe acest fond mi-a mai aparut un punct de psoriazis pe ceafa. Am apelat din nou la ceaiul domnului Giurgiu si in numai 3 luni cojile si leziunea au disparut definitiv. Am inteles ca au mai fost pacienti care au avut evolutii asemanatoare, dar nu-mi fac probleme, atata timp cat exista acest tratament, care se adreseaza asupra cauzelor interne care declanseaza aceasta boala."
George D. 40 ani Ploiesti- inginer  

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic