sâmbătă, 28 octombrie 2017

bolnava de psoriazis din anul 1980.


"Sunt o veche pacienta , bolnava de psoriazis din anul 1980.  
Prima data m-am tratat cu toate unguentele existente in farmacii. Am facut si sedinte cu raze UV si tot nu am scapat de aceasta boala. Ba dimpotriva, boala s-a intins pe corp pe suprafete mari si pe toata pielea capului. 
Afland de existenta tratamentului cu plante de la o prietena care a fost bolnava si s-a tratat, am apelat si eu la domnul Giurgiu. Urmez acest tratament de peste 3 ani de zile, timp in care am scapat de leziunile de pe corp si o parte din cele de pe pielea capului. Desi pe cap mai am leziuni , sunt hotarata sa urmez acest tratament mai departe, deoarece am constatat ca este singurul care a dat rezultate bune pana in prezent ." 
Ana B. –pensionara 58 ani Bucuresti 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic