marți, 18 aprilie 2017

Psoriazis la unghii

Buna ziua

Am ajuns la adresa aceasta de email dupa ce am cautat informatii despre psoriazis, intrucat sunt aproape sigura ca am aceasta boala, desi nu am pete pe corp, nu inca cel putin.

Am observat modificari la nivelul unghiilor de la maini (adancituri sferice pe suprafata unghiilor). Am avut probleme anul trecut cu unghiile la picioare, crezusem ca e ciuperca dar a fost confirmat ca nu era fungus.

As vrea sa stiu daca exista vreo modalitate de a stopa aceste modificari la unghii?  Nu locuiesc in Romania ca sa procur ceaiul Deniplant.

Multumesc anticipat

Buna ziua
Au fost multi pacienti care avand psoriazis si la unghii si-au rezolvat problema cu ajutorul ceaiului Deniplant .

Indiferent unde este localizat psoriazisul, daca organismul raspunde la acest procedeu cu Deniplant , leziunile dispar, pentru  ca acesta actioneaza in exclusivitate intern, asupra cauzelor care il declanseaza si intretin.

Din strainatate ne puteti trimite banii prin Western Union sau Money gram si cand ii primim va trimitem ceaiul cu posta.
Plantele pentru 30 de zile( 30 pliculete) costa acum 200 lei (45 euro), iar taxele postale 15 euro.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic