miercuri, 19 aprilie 2017

Am fost diagnosticat cu psoriazis vulgaris.


Buna ziua,
Am fost diagnosticat cu psoriazis vulgaris. Acum aproape 10 ani am facut un tratament naturist care a avut un succes foarte bun. Avand in vedere ca nu am mai mancat carne, m-a ajutat pe o parte iar pe de alta parte mi-a scazut hemoglobina la 8,5 in loc de 14 cat ar trebui sa am la varsta mea (42 ani).
De cand am inceput sa mananc "normal" au reaparut plagile (dar numai in partea de jos a picioarelor ) in rest pielea este ok.
Am mai baut ceaiuri pentru psoriazis (sau macar asa scrie pe ele). Am inteles ca ceaiul Deniplant si Humira ,solutia injectabila pentru psoriazis ar avea efecte benefice

Puteti va rog sa-mi dati si alte detalii, informatii?

Multumesc anticipat,

Buna ziua,

Ceaiul Deniplant trateaza cauzele interne care declanseaza si intretin aceasta bola si nu este nevoie de regim alimentar sau alte restrictii, nu este nevoie de unguente sau alte medicamente.
Nu poate fi folosit in paralel cu Humira sau alte tratamente alopate.

Detalii despre ceaiul Deniplant gasiti la www.deniplant.ro
Tot acolo gasiti si parerea celor care au folosit acest produs.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Buna dimineata,

vroiam sa va intreb daca este posibil sa virez banii direct in contul dvs. (al firmei) bancar.
Este trimiterea prin posta a celor 200 Roni singura solutie?imi este mai dificil a jung la un oficiu postal.

Multumesc,

buna ziua
intrati pe site-ul posta romana si de acolo puteti trimite un mandat electronic sau online pe adresa GIURGIU GHEORGHE , OFICIUL POSTAL PIPERA JUD ILFOV COD 077191
Plata o puteti face cu cardul.
Dupa ce ati trimis banii imi trimiteti un email cu adresa unde trimitem noi plantele
Atentie .banii sa ajunga la noi pana pe data de 10
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Buna ziua,

O sa comand ceaiul la dvs. Exact cauzele interne ma intereseaza. Sunt constient ca nu este o boala de piele.
O sa ma uit pe detalii.

Multumesc,

P.S. in ce stadiu al bolii este indicat HUMIRA, sau pt care tip de psoriazis ? Multumesc

Buna ziua,
Nu am informatii despre Humira

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic