joi, 27 aprilie 2017

Polenoplasmin pentru un cățel paralizat


Buna ziua!
Am vorbit cu dumneavoastra acum o luna despre catelusul meu care este paralizat de aproape un an si dumneavoastra mi-ati spus ca nu credeti ca si-ar face efectul la el Polenoplasmin, dar m-am gandit bine si totusi as dori sa incerc. Vreau sa incerc totul pentru el chiar daca poate este in zadar... Tin sa precizez ca el simte picioarele din spate doar ca nu are echilibru la ele. Va rog sa imi spuneti cum se face comanda pentru Polenoplasmin si ce dozaj se da la caine pe zi.
Va multumesc,
O zi buna!


Buna ziua
Daca ati citit pe site-ul nostru puteti incerca sa-i preparate singura remediul necesar .
Daca vreti sa-l cumpărați de la noi după data de 01.05 putem discuta
Cu stima
Gheorghe Giurgiu


Ok ,multumesc.Asa voi face

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic