vineri, 3 martie 2017

zone afectate de psoriazis


Buna ziua,

Dupa cum stiti, am luat ceaiuri de la dumneavoastra cam din 2013 (3 ani) dar de la sf. lui 2015 pana spre sf lui 2016 am facut o pauza deoarece, din nefericire, am avut un mare necaz in familie - mama mea s-a imbolnavit de cancer si a fost o perioada extrem de dificila pt mine si familia mea, intrucat nu am mai avut timp sa ma ocup de mine.. Acum iau din nou ceaiurile de 2-3 luni.

Problema este ca in urma acelei perioade ingrozitoare si a decesului mamei mele, ma gandesc eu ca din cauza stresului, mi s-a extins psoriazisul care era localizat foarte putin in sprancene (nu se vedea) si deasupra lor si intre ele, plus o pata mai mica pe un obraz. Mi-e teama sa nu se extinda pe o parte mai mare din fata (intelegeti ca pe picioare sau alte zone mai e cum mai e, dar cand apare pe fata e mult mai greu de suportat, mai ales din cauza faptului ca toti oamenii se uita altfel, te intreaba ce ai..etc).

1. As vrea sa stiu daca pe langa ceaiul Deniplant, mai pot lua/folosi si alte metode de tratare.. ?
2. As vrea sa incerc (daca imi pot permite) si acupunctura.. dar am nevoie de sfatul dumneavoastra (daca ma poate ajuta, daca stiti o clinica anume etc)

Alte zone afectate de psoriazis, pe care le am, sunt:
- pe ambele picioare in zonele laterale (adica de la genunchi in jos, dar doar pe lateral - pete rasfirate) - acestea aproape trecusera dupa cei 3 ani de baut ceaiul, dar s-au format iar in perioada de pauza
- pe coate
- foarte putin in "varful" urechilor
- pe langa acestea, imi mai apar la intamplare pete si in alte zone ale corpului, dar care am observat ca trec dupa ceva vreme (de ex: o pata pe brat, una pe abdomen, una pe pulpa)

De cateva zile incerc sa ma ung pe fata cu ulei de cocos (natural) si cu ulei de argan (natural) ca sa tin pielea mai hidratata.
Am 27 de ani.

Astept un raspuns de la dumneavoastra si va multumesc anticipat.

O zi buna si multa sanatate!


Buna ziua
Pentru psoriazisul dumneavoastra consider ca este suficient ceaiul Deniplant.
Daca pe corp mai era un singur punct cand ati intrerupt, inseamna ca problema nu era rezolvata definitiv si ca atare au aparut mai departe puncte noi, datorita stresului la care v-ati supus.
Stiu cum este cu aparitia punctelor pe fata, insa va trebui sa va autoinduceti o stare de indiferenta si sa va ganditi ca daca nu,  veti intra intr-un cerc si boala o veti autoinduce singura.
Eu am o vorba, trebuie tratata cu indiferenta aceasta boala, mai ales ca ati vazut ca exista o sansa cu acest ceai deniplant si ca nu este problema de cat de timp si cum isi rezolva problema organismul singur.
Am urmarit cazuri care au facut si acupunctura in paralel, insa nu au fost rezultate spectaculoase, mai ales daca nu se stie unde sa puna acele.
Poate ajuta daca va autosugestionati si va ganditi ca acele va vor face bine.

Autosugestia este mult mai importanta fata de alte tratamente.
Mai repede puteti cauta un psilog unde sa va descarcati si sa realizati ca numai singura puteti trece peste aceasta boala.

Un tratament cu uleiuri sau creme strict naturale puteti face in paralel, chiar miere .

cu stima
Gheorghe Giurgiu


Da, stiu cat de mult conteaza autosugestia si modul de gandire. Si chiar am fost indiferenta cu boala mult timp, pana acum cand ma cam deranjeaza problema cu petele pe fata. Dar o sa incerc sa nu ma mai gandesc. Cat despre acupunctura, si eu ma gandeam ca cel mai probabil la noi in tara nu-s asa de priceputi...cum sunt cei de unde provine aceasta metoda.. dar am zis ca poate cine stie...
Va multumesc pentru raspuns, numai bine!


Buna ziua

Am intalnit pe cineva care mi-a relatat ca avea foarte mult psoriazis pe corp. A aflat despre mine de pe internet, a citit multe articole si a folosit ceaiul deniplant 3 luni.
Dupa mult timp ma intalnesc cu persoana in cauza care mi-a spus ca ea inainte de a incpe tratamentul si-a programat in minte ca in trei luni sa se vindece complet si asa a facut pana la urma ca dupa 3 lunin nu a mia avut nimic.
Am ramas si eu surprins , dar i-am dat dreptate cand am vazut cat hotarare a avut.

Mai jos aveti un articol despre reprogramare mentala

http://adevarul.ro/life-style/stil-de-viata/4-moduri-careiti-poti-reprograma-subconstientul-propuse-expert-dezvoltare-personalainvata-atragi-ceea-doresti-1_586ccfb65ab6550cb81113fa/index.html?utm_source=newsletter&utm_campaign=De+ce+era+filat+poliţistul+protejat"+de+Sebastian+Ghiţă+%2F+Iohannis%2C+către+Dragnea%3A+„Aflarăm+că+sunteţi+singurul+care+ştie+programul+de+guvernare%3B+învăţaţi-i+şi+pe+ei"+%2F„Exorcizarea"+celei+mai+bântuite+păduri+din+lume%2C+Hoia-Baciu+din+Cluj&utm_content=Newsletter-421758-20170105&utm_medium=email


Cu stima
Gheorghe Giurgiu


Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic