joi, 16 martie 2017

Catel paralizat in tratament cu Polenoplasmin

Buna ziua
Am inceput tratamentul mercuri seara. Nu v-am scris pina acum pentru ca abia simbata la prinz s-a vazut o mica reactie ,adica  BOBITA a incercat sa se ridice. nu a putut singur ci l-am jutat . A stat in picioare cca 5-10minute tinut cu un cearşaf pe sub burta.
Duminica la fel  si a facut citiva  pasi , dar tinut.
Daca ii dau tratamentul de trei ori pe zi este mult ? Acum ii dau tratamentul de 2ori pe zi dimineata si seara.
Va multumesc

2.
Buna seara
Astazi marti 24.01.2017 la prinz  BOBITA s-a ridicat singur in picioare , a si mers putin . Nu mergea foarte bine ,se mai dezechilibra dar nu a cazut. S-a tinut binisor pe picioare.A mincat mincarea  stind in picioare , a baut apa, dupa care s-a culcat obosit.. Ne-am bucurat foarte mult si acum speram ca va merge spre bine
Va multumim. Sa va dea Dumnezeu multa sanatate.

3
Astazi 25.01.2017, BOBITA  nu a vrut sa se ridice nici ajutat. A mincat , a baut apa Normal. Necesitatile si le face de culcat pe paturica absorbanta . Ziua nu vrea sa stea pe covorasele lui ci direct pe gresie . Este incapatinat si daca lvrem sa il punem pe covoras ne miriie,asa ca il lasam unde vrea el . Seara se culca pe covorasele lui.
Va rog spuneti-mi ce sa fac in continuare
Va multumim


Buna ziua
puteti incerca sa ii dati cate 3 doze pe zi.

Analizati ce mancare i-ati dat pana acum si incercati sa i-o schimbati.
Din ce am citit eu despre aceste cazuri am dedus ca e posibil sa si din cauza unei anumite alimentatii pot face astfel de probleme.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic