miercuri, 22 martie 2017

ceai deniplant pentru psoriazis


Buna seara, incerc sa va platesc o cutie de ceai deniplant pentru psoriazis prin posta romana,mandat on line.Imi cere la prima pozitie unde trimit banii si trebuie sa selectez :la adresa/domiciliul destinatarului sau la ghiseul oficiului postal. Ce aleg?


La ghiseu
oficiul postal pipera jud ilfov
pe numele giurgiu gheorghe


Buna ziua, am reusit sa va trimit 200 ron prin mandat postal, acum ora 9.30 data de 09.02.2017, va rog sa imi trimite-ti o cutie de ceai deniplant Cum il primesc produsul curier sau posta, ca sa stiu ce adresa de destinatie va dau, daca vine pe curier as da adresa de la job, astept raspunsul dvs ca sa va trimit adresa de coresp.ASTEPT RASPUNSUL DVS!


daca trimitem prin posta romana suportăm noi taxele.
daca doriti cu un curier rapid platiti dumneavoastra taxele la primirea coletului in jur de 17 lei


Buna ziua, multumesc pentru rapuns aleg sa imi trimite-ti prin curier cu plata la destinatie pe urmatoarea adresa:............
(Este adresa de la job) va multumesc si astept cu nerabdare coletul. O zi cat mai frumoasa 



Buna ziua
Am primit banii si maine va pleca pachetul cu urgent cargus
Sa îmi spuneti daca poate livra sâmbătă sau luni


Afișează textul citat
Da multumesc, as vrea livrare luni. O zi buna!

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic