sâmbătă, 13 februarie 2016

Samponul Deniplant II

Parerea celor care au folosit samponul Deniplant 
Acest topic a fost creat pentru a gazdui parerile celor care au folosit samponul Deniplant.

Asadar va asteptam cu impresii, pareri , sugestii.

PAREREA TA CONTEAZA !
_________________
www.deniplant.ro
www.imuniplant.ro
www.alergiplant.ro
www.deniplant.ro/deniplant_kids.htm

Eu am folosit samponul si mi s-a parut foarte bun. Fata de cele obisnuite este mult mai bun. Nu provoaca nici o iritatie si nici nu ma ustura pielea capului de la el.
Il recomand tuturor.

Si eu am folosit samponul. Deoarece mostra avea o cantitate redusa m-am spalat cu un alt sampon inainte, dupa care am folosit samponul Deniplant. Semnele par bune, nu sunt reactii adverse. Consider ca trebuie continuata folosirea lui o perioada mai lunga pentru a-mi da seama de eficacitate.

Domnule Giurgiu, se poate ca la urmatoare vizita (30.11.2007) sa pot beneficia de o alta mostra, eventual mai mare pentru a putea folosi doar acest sampon?

Multumesc

Imi pare rau, insa mostrele aproape s-au terminat
Inca nu am trecut la comercializarea lui pentru ca e posibil sa apara ceva nou si mai bun.
_________________
www.deniplant.ro
www.imuniplant.ro
www.alergiplant.ro
www.deniplant.ro/deniplant_kids.htm

A aparut ceva nou / mai bun?

Nu a aparut si nu va mai aparea.
Experienta mi-a infirmat asteptarile si mi-a demonstrat ca nu toti gandesc si actioneaza cum gandesc eu.

Am avut surpriza sa constat ca cei care foloseau samponul asteptau si ar fi dorit sa se vindece cu el si din acest motiv afirmau ca nu este bun si nu sunt multumiti.
Ori stim toti acum ca un sampon nu poate rezolva singur acest lucru, indiferent de ce ai baga in el
_________________
www.deniplant.ro
www.imuniplant.ro
www.alergiplant.ro
www.deniplant.ro/deniplant_kids.htm

Eu stiu ca nu aveti dreptate, si o sa va lamuriti cand o sa va uitati la pozele cu scalpul meu, comparat cu restul corpului, pun pozele maine cel tarziu sper.

mentionez ca scalpul a fost zona din care a inceput psoriazisul la mine si a fost deosebit de sever in acea zona!

Daca vei folosi un sampon in care au fos puse anumite substante sigur ca te vei vindeca. Exista sampon cu nizoral , care la unii a dat rezultate
Asa si la tine acela a dat rezultate.
Insa ma intreb daca a dat rezultate ce nevoie mai ai de Deniplant.
_________________
www.deniplant.ro
www.imuniplant.ro
www.alergiplant.ro
www.deniplant.ro/deniplant_kids.htm

Precis n-ati citit cu atentie postarile mele 

Am scris ca samponul a avut efect doar pe zona scalpului, nu pe restul corpului, nici macar pe liziera scalpului nu e ok. O sa vedeti pozele imediat si o sa intelegeti.
Am incercat Nizoral, fara efect deosebit. Nu e rau dar nici grozav nu mi s-a parut.
Daca vreodata as renunta la acest sampon, ar fi doar pentru a incerca samponul Deniplant dar daca nu se mai fabrica

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic