marți, 9 februarie 2016

Psoriazis tratat cu untura de viezure

Titlul subiectului: deniplant 
sunt multumita de rezultatetele oferite de ceaiul deniplant ....inca de la inceput s-a vazut o schimbare in bine, au disparut mancarimile si au incetat sa apara noi "brobonite" pe corp....de cand am folosit ceaiul tatal meu este mult mai calm....nu este o pacaleala chiar da rezultate.... 


Ma bucur sa aud ca i-a raspuns organismul si ceaiul ii ajuta
De aici in colo depinde de el daca vrea sa scape de psoriazis sau nu
_________________
www.deniplant.ro
www.imuniplant.ro
www.alergiplant.ro
www.deniplant.ro/deniplant_kids.htm

    Titlul subiectului: Re: deniplant 
..intr-adevar ce am observat si eu e faptul ca desi beau ceai doar de cateva zile...sunt mai calma...nu mai sunt nervoasa cum sunt de obicei...si am incredere ca DENIPLANT imi va rezolva problema 
________________

In cazul in care am mancarimi pe anumite zone care sunt mai groase si uscate e rau daca dau cu untura pentru a inmuia pielea pe zona respectiva? Stiu ca nu e voie sa folosim unguente, insa m-am gandit ca untura de porc sau de viezure (foarte bun cicatrizant) poate nu e contraindicata, ce spuneti?

acolo unde este stric necesat poti folosi acea untura su o crema emolienta.
_________________
www.deniplant.ro
www.imuniplant.ro
www.alergiplant.ro
www.deniplant.ro/deniplant_kids.htm

Multumesc ptr informatii si promptitudinea cu care raspundeti solicitarilor noastre.
Multa sanatate. 

acesta este rolul forumului si vad ca in ultimul timp s-a mai inviorat activitatea pe aici
_________________
www.deniplant.ro
www.imuniplant.ro
www.alergiplant.ro
www.deniplant.ro/deniplant_kids.htm

Ar fi foarte util pentru toti daca am "conversa" mai mult, schimband pareri si informatii despre aceasta "problema' care ne reuneste pe toti pe acest forum. 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic