miercuri, 24 februarie 2016

Deniplant face bine dupa cum ati vazut si la poliartrita psoriazica si la alte afectiuni metabolice si ale sistemului imunitar

Am redus cantitatea de apa, treptat, de la un litru, la 750 si de la aceasta la 500 de mililitri. Este rau? Abia reusesc s-o conving pe mama sa mai ia ceva ceai, e foarte descurajata (scriu in numele ei pentru nu poate misca degetele si oricum n-are rabdare) si am trecut la aceasta forma de administrare din cauza depresiei accentuate. Insa, atat timp cat l-a luat regulat si a baut cantitatea normala, dar fara restul de lamaie, imi place sa cred ca a avut efect: petele de pe talpi i-au disparut complet, petele de pe spate migrau (daca nu erau acolo, apareau in alta parte mai accentuat, pe maini sau pe unde ajungea sa se scarpine - e foarte incapatanata) si, cel mai important in cazul ei, n-o mai dureau mainile si picioarele. Mama are artrita (artropatie) psoriazica pe care am depistat-o relativ la declansare. A inceput cu psoriazis pe pielea capului, concomitent cu durerile de maini si picioare. Treptat, degetele au inceput sa se transforme, mainele la fel, iar talpa picioarelor s-a tesit in partea din spate. Acum mainile sunt inutile, picioarele si-au mai revenit, iar psoriazisul se accentueaza pe masura ce se agita. O particularitate: probabil de cand ia ceaiul, nu doarme noaptea. Ceaiul contine arin negru? - inainte de administrarea ceaiului, i-am dat germoderivat mugur coacaz negru, care ar fi special pentru artrita psoriazica, si arin negru pentru reducerea VSH-ului; iar la arin negru era la fel de agitata. E linistita in somnul din timpul zilei. Doarme mult in lipsa altor alternative de miscare. Nu vreau sa ma bucur prea devreme, dar dupa administrarea ceaiului, 3,5 luni, i-a scazut VSH-ul, dupa patru ani, de cand face analize in mod regulat. Incerc sa-i mai fac un set de teste (nu vrea spital, analize, nimic!) sa verific daca ce am constatat este corect.
Revin la intrebarea initiala: e corect ca am redus la jumatate cantitatea de apa si de lamaie (doza a ramas aceeasi)? Ii va face rau?
Mentionez ca am reluat administrarea germoderivatelor si a altor naturiste vitaminizante (spirulina, ginsavit, redigest) pentru ca nu vrea manance. A slabit in 5 luni cat slabeste un om normal in 5 ani.

Formula de preparat ceaiul este cea care am dat-o si la care am ajuns dupa numeroase studii si experiente
Daca inainte cand fceaui cum am spus a mers bine inseamna ca organismul a reactionat pozitiv si asa trebuie facut

Acum fiecare face cum crede de cuviinta , poate incerca si alte variante
la sfarsit vom constata daca este bine sau nu

Deniplant face bine dupa cum ati vazut si la poliartrita psoriazica si la alte afectiuni metabolice si ale sistemului imunitar
Nu contine arin negru
Insomnia nu este de la ceai sici de la faptul ca doarme ziua mai mult
Organismul are nevoie de un anumit nr de ore de somn Nu poti dormi spre exemplu 14-16 ore din 24
Puteti sa faceti analize si sa vedeti care sunt rezultatele

in primul rand buna, e bine ca ai inceput tratamentul inca de la depistare pentru ca isi va face efectul mai repede si semnele bune vor deveni vizibile tot la fel de repede, ce am constat eu in legatura cu lamaia , cu toate ca nu o puneam impreuna cu ceaiul la fierbere aveam mancarimi,citind pe forum atatea pareri am spus ca e bine sa fac ceaiul exact cum spune in reteta, am luat de bine sfatul asta si uite ca mancarimile au disparut, asta s-a intamplat la mine deci concluzia este ca lamaia parca ar avea efect asupra lor...poate sunt si alte parrei dar mie mi s-a intamplat asta si am considerat ca trebuie spusa...multa sanatate mamei tale

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic