miercuri, 21 octombrie 2015

Portughez de apa cu probleme la mers

am si eu un caine, are 4 ani, potughez de apa, este rasa. L-am luat acum 4 ani, pui fiind, de la Animale fara adapost, deoarece in urma unui accident, avusese o operatie la cap. S-a vindecat, a fost super oka. Aacum 1 saptamana, am vazut ceva ciudat la mersul lui. Dupa 2 zile, isi tara picioarele din spate. Joi si sambata a facut injectii cu cotizon, la doctorul veterinat. A inceput sa mearga, mai greoi, dar merge. Problema este ca este apatic, mananca, doar cat sa traiasca.
Ma puteti ajuta si pe mine?
___________________________________

Buna ziua,
Preparatul cu care mi-am vindecat au cainele se numeste polenoplasmin
Detalii despre el gasiti la http://www.deniplant.ro/polenoplasmin_compozitie.htm

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic