miercuri, 14 octombrie 2015

pe maini si picioare basici multe

Buna ziua.

Ma numesc M....a din localitatea Tarnaveni,jud Mures,am fost pacienta doamnei doctor Simona Susan in urma cu 4-5 ani,eu pentru cauterizare nevi dermici  si fiica mea pentru veruci ( cred ca,ceva in talpa )

Acum am o alta problema cu care vreau sa vin la dumneavostra daca se poate.

Buna ziua

Va rog frumos sa ma ajutati.

In urma cu 6 luni au inceput sa-mi iasa la gura asa ca un fel de bube dulci ,dupa un tip in palma  in talpa,undeva sub piele foatre adanc se umfla ,ma mananca foarte tare si apoi crapa.

Cat sunt sub tratament se mai opresc ,cum termin apar iarasi.

Acum au inceput sa-mi iasa si sub brat dar astea sunt altfel,pe maini si picioare basici multe( mai la suprafata decat cele anterioare care ma manancxa f tare,prin scarpinare se iasa un lichid.)

-          Am facut tratament cu PREDNISON,NEOTIGASON,AERIUS,DOXEPIN,CLARITINE (rec de dermatolog)

-          Si foarte multe crème,cum ar fi: elocom,biazol,dermovate,crème preparate si multe altele( am avut senzatia ca ies mai multe cand ma ungeam)

-          Diagnosticele au fost:Dermatita de Contact,Exema palmo plantara,o posibila forma de Psoriazis,NIMIC SIGUR

Am fost la Alergologie aici mi-au spus ca sunt alergica la Parabeni,Parfum,Metale,am evitat si tot au aparut.

Am fost la Biorezonanata Magnetica,Aici am fost diagnosticata cu Intoleranta la GLUTEN,DROJDIE,OUA,de 1 luna nu mai mananc nimic ce contine aceste aceste ingrediente) de aici am luat urmatoarele tablete: Cat s Clow,Trei frati patati,Hepasuport,

Goldenseal( de la biorezonanata magnetica),unguent de galbenele cu arnica si marul lupului.

Paraziti nu m-au iesit,mi-au recoltat lichid din basici au spus ca nu este bacteriologic,poate viral.

acum nu iau decat seara 1 tableta pt calmare,ma mananca foarte tare,si mi s-au umflat mainile ,au iesit si pe gat si fata,sunt programata saptamana viitoare pt biopsie pt depistarea psoriazisului la cluj,.de accea nu am mai luat medicamente.

am facut recent teste de intoleranta alimentara,vineri primesc rezultatele

va rog sa-mi recomandati ceva.

Va multumesc pentru timpul acordat si astept vesti sa va pot suna.

Am sa atasez si poze .

daca este nevoie pot sa va trimit si analizele

Va multumesc pentru intelegere

Astept urgent un raspuns

O zi buna

Cu stima

M......

Buna ziua,
Din ce ati prezentat am inteles ca este vorba de o complicatie si nu neaparat de un simplu psoriazis.
In aceasta situatie v-as sugera  pe langa ceaiul deniplant sa folositi si  polenoderm , bai balneologice, reflexoterapie si masaj limfatic.
Aceasta formula terapeutica poate fi urmata la Breaza, la centrul BioBreaza.
Detalii puteti vedea la http://www.deniplant.ro/deniplant_biobreaza.htm
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Va multumesc frumos

am facut biopsia si astept rezultatul,apoi am sa va contactez.

va multumesc frumos

o zi buna

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic