luni, 19 octombrie 2015

Labrador paralizat

Buna ziua,am sunat mai devreme in legatura cu catelusul meu bolnav.Cainele e labrador retriever nascut in 01.07.2015  ,cand putem sa facem comanda pentru polenoplasmin si cum sa va trimitem bani. O zi buna
Buna ziua,
Eu revin in tara dupa data de 29.09
Dupa aceasta data ne puteti trimite banii prin western union si cand ii primim va trimitem preparatul prin posta.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

▶ Afișează textul citat
O sa va mai scriu in 30.09. Pana atunci sa mai continuam tratamentul ce il are acuma?catelul e deja de 3 saptamani asa si pana ajung pastilele la noi o sa mai dureze vre-o 3 saptamani.Multumesc ,o zi buna
▶ Afișează textul citat
Buna ziua.
Sigur,puteti continua tratamentul prescris de medic.
Pe 30.09 când ajung va trimit preparatul.
Cu stima
Gheorghe Giugiu

▶ Afișează textul citat
Buna ziua.Am gasit punctul sensibil este la coada,aproape de imbinarea cu coloana,e si un pic unflat in locul unde il doare.sa-mi lasati va rog unde sa trimit bani ca in 29 dimineata sa putem trimite si cati bani trebuie. Multumesc, o zi buna!
▶ Afișează textul citat
Buna seara
Preparatul 24 capsule costa 200 lei (45euro)+15euro taxele postale.=60 euro
Banii se pot trimite prin western union sau money gram
Pe adresa GIURGIU GHEORGHE
ORAS VOLUNTARI
ROMANIA
TEL 0744827881

Dupa ce ati trimis banii ne trimiteți un email cu
Numele si prenumele persoanei care a trimis banii
Suma trimisă
Din ce tara
Codul de ridicare a banilor
Adresa de posta unde trebuie sa trimitem preparatul.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

▼ Ascunde textul citat
Pe 23.09.2015 09:05,  a scris:
Buna ziua.Am gasit punctul sensibil este la coada,aproape de imbinarea cu coloana,e si un pic unflat in locul unde il doare.sa-mi lasati va rog unde sa trimit bani ca in 29 dimineata sa putem trimite si cati bani trebuie. Multumesc, o zi buna!

Giurgiu Gheorghe <deniplant@gmail.com> schrieb am 7:56 Mittwoch, 23.September 2015:

Buna ziua.
Sigur,puteti continua tratamentul prescris de medic.
Pe 30.09 când ajung va trimit preparatul.
Cu stima
Gheorghe Giugiu
Pe 22.09.2015  a scris:
O sa va mai scriu in 30.09. Pana atunci sa mai continuam tratamentul ce il are acuma?catelul e deja de 3 saptamani asa si pana ajung pastilele la noi o sa mai dureze vre-o 3 saptamani.Multumesc

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic