sâmbătă, 31 mai 2014

la cabinet pentru a mai lua o doza de deniplant

Domnule Giurgiu,
Imi cer scuze ca nu am putut ajunge ieri la cabinet pentru a mai lua o doza de deniplant . Va rog din tot sufletul sa imi spuneti cum pot sa mai cumpar deniplant ca nu as vrea sa intrerup tratamentul, mai ales ca deja se vad rezultate si unele pete de psoriazis au disparut chiar.
Sa imi spuneti unde va mai pot gasi in zilele urmatoare.
Multumesc ca existati.
Florica A.....
 

Buna ziua
Cum ati vazut pe site Deniplant.ro eu vin la birou la Bucuresti o data la 4 saptamani.
In luna iunie voi fi pe data de 27.06.14
Daca sunteti din provincie ne puteti trimite banii prin posta in perioada 17.06-27.06 si cand ii primim va expediem plantele la adresa unde locuiti.
Alte detalii puteti primi la tel 0744827881

cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic