joi, 22 mai 2014

Deniplant prin posta

Buna seara, d-le Giurgiu!
Abia acum am observat ca data de livrare a ceaiului din luna aceasta se face pe 30 mai, cand eu nu pot veni la Bucuresti.
Am rugamintea la dumneavoastra sa-mi dati un cont bancar in care sa fac plata maine, deoarece as dori sa nu intrerup tratamentul. Sau daca stiti dvs o alta modalitate prin care sa va achit, astfel incat sa-mi trimiteti ceaiul, as aprecia nespus...
As putea plati ramburs? Online? Orice solutie este binevenita...
Va multumesc!

Buna ziua
Luna aceasta au sunt la birou pe data de 30.05.14
Daca nu puteti veni pe data de 30.05 ne puteti trimite banii prin posta incepand cu data de 19.05. si cand ii primim va expediem plantele.
 Alte detalii la 0744827881
Cu stima
Gheorghe Giurgiu


Buna ziua!
Eu nu sunt din Bucuresti si nu pot sa ajung  la dvs., dar pot sa va platesc azi online, daca imi dati un cont bancar. Mi-as fi dorit sa-mi trimiteti plantele azi ca sa nu intrerup tratamentul. Putem gasi o solutie ca sa nu astept pana in 30.05?
Multumesc!
A......

 Buna ziua
Pentru detalii cum sa trimiteti banii cititi la .http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm...

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic